sInnzYk Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 skal kjøpe meg eff anlegg til sommern, noen som vet om noen nettsteder i norge som selger`? jeg vil vel merke endel forskjell i lyden i bilen da jeg får på det? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 jeg vil absolutt anbefale awesome gti i england. En kompis av meg har akkurat kjøpt et eksosannlegg der, og det er billig, bra og ser kult ut. Frankten er ikke så dyr som man skulle tro, heller. Lyden kan bli så fin eller så bråkete du vil ha den. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 mye koster sånn grill og grill list som henger i sammen? tenkt å kjøpe meg det.. ingen som har liggende vel? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Jeg betalte 900,- for min, rieger Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Har stått stille her en stund nå, kan skrive opp litt småtteri jeg har gjort i det siste. For det første, satt på sommersdekk :) liker ikke felga men, savner kant :\ -Bytta bremseklosser bak -Smørt opp håndbrekk vaier, så nå funker den som den skal. -Har hatt opp ene kaliperen bak, og smørt stempelet inni, gikk tregt. -Har fått inn noen andre stoff matter som er midlertidlig.. er med blå kant rundt.. derfor de skal ut. -Har også kjøpt et nytt feste til eksosanlegget, og fått festa det litt bedre! Har eu-ok i morgen, så ønsk meg lykke til, skal ikke være noe problem men :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 lykke til! min venter på etterkontroll den =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 fikk mangel på eksoslekkasje og div småting, de mente katalysatoren er gåen eller i stykker, rakkler så jævlig av den.. hvor får jeg tak i nytt eksos anlegg og kat? rundt samme pris for effektanlegg? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 fikk mangel på eksoslekkasje og div småting, de mente katalysatoren er gåen eller i stykker, rakkler så jævlig av den.. hvor får jeg tak i nytt eksos anlegg og kat? rundt samme pris for effektanlegg? Jeg har hørt veldig mange skryte av miltek. Skal ikke være dyrt. Regner med du finner det på en av linkene på den tråden som alle websidene står på. Mener det var fra england. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Jeg har hørt veldig mange skryte av miltek. Skal ikke være dyrt. Regner med du finner det på en av linkene på den tråden som alle websidene står på. Mener det var fra england. okei, åssen er det med betaling og sånn, har aldri handla fra utlandet før :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 ingen som vet sånn ca pris på eff anlegg med kat? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Ikke noe problem å handle fra http://www.awesome-gti.co.uk/ Bra kundeservice, fiine priser og sender varene med fly. Du betaler ikke moms til england, og er du heldig slipper du det her hjemme og :). Husk å bestille fake-cat i tillegg + det følger ikke med noe til monteringen. Kostet ca. 4200 for hele greia inkl frakt. (uten mva. slapp unna der jeg:)) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Ikke noe problem å handle fra http://www.awesome-gti.co.uk/Bra kundeservice, fiine priser og sender varene med fly. Du betaler ikke moms til england, og er du heldig slipper du det her hjemme og :). Husk å bestille fake-cat i tillegg + det følger ikke med noe til monteringen. Kostet ca. 4200 for hele greia inkl frakt. (uten mva. slapp unna der jeg:)) høres bra ut, skal titte på siden nå :) fake cat? hvor lang tid bruker de på levere? må ha i løpet av mai Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 ja... er et "eksos-rør-ting" som erstatter katalysatoren. Min ble eu-godkjent, selv om milltek ikke er tüv-godkjent. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 tenkte jeg skulle legge ut noen nye bilder.. har fått gjort lite med bilen.. men skal ha emblemsfrigrill og grill list + 9x16 i løpet av sommern.. ingen som kunne tenke seg å bytte 9x16 mot felga mine a? + mellomlegg? :) eller om noen vet om noen som selger? skal få lånt meg bedre kamera en dag og få tatt noen bedre bilder :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 nice tralle.. hvor er antennen? ps. biltema sine antenner passer 100% i "antennesokkelen" du har på taket. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg