Gå til innhold

Min nye bil bruksbil!

Ranger emnet

Volvo240R

Anbefalte innlegg

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke testet... Spiller bare Children Of Bodom på originalplater jeg :D

Vel, har fått dette så og si avkreftet. Frem til MY2006 så spiller de ikke MP3 og WMA, men fra MY2007 så spiller high performance og premium anlegget MP3 og WMA, i tillegg til å kunne bruke Ipod og slikt.

Heldigvis er min bil bestillt i 2007 utførelse :)

[/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges

[x] Volvo 440 89- 1,7i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men fra MY2007 så spiller high performance og premium anlegget MP3 og WMA, i tillegg til å kunne bruke Ipod og slikt.

ipod-adapter kan vel kjøpes som ekstrautstyr senere? jeg spurte på volvo-forhandleren i Bergen, Frydenbø, (har 2002 S60) og de sa at man kunne levere en ipod-adapter som man kunne ha i midtarmlenet eller i hanskerommet som gjorde at man spilte låtene på stereoanlegget... skulle visst være for alle år, så lenge det ikke var det kjipeste anlegget. HU-603 og HU-803 skulle det fungere på.. :)

vet ikke helt hvilke anlegg som er i S40/V50

Together with the Volvo adapter for the Apple iPod it allows you to control and playback audio tracks on the iPod through your Volvo car stereo. You can control volume, song selection and up to nine different playlists right from the radio. The adapter even charges your iPod whiles its connected. Note: additional cable harness may be required depending on vehicle configuration from factory, which is not included in the price shown. Apple iPod sold separately. Adapter does not fit iPod shuffle.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt andre annlegg i S40 og V50

De er integrert på en annen måte, som gjør det at alt må forberedes direkte fra fabrikk. Går ikke ann å montere sub etter den er kommet fra fabrikken en gang, men man kan få den klargjort for sub

Ipod adapter til S40/V50/XC90 har ikke kommet ennå.... PGA at det er MOST net (optiske kabler) i disse bilene.....

Sub. kan ettermonteres på Higt performance og Premium sound...

Det som er når bilen er klargjort for sud, er at gulvet er høyere. Du får kjøpt isoporen som heiser gulvet løst.......

sub kan ikke monteres i Base anlegget fordi at de ikke har forsterker i bag rom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye bilder i dag, husk at tråden handler om MIN bil - ikke om 07' modellen.

Skal ta en skikkelig svampvask på bilen så fort jeg kommer hjem fra Italia, samt behanlde den med våtvoks.

Beklager at jeg rotet til tråden :) Var bare litt interesant å høre hvordan det ble på din bil kontra en MY2007 siden du har det samme anlegget som jeg skal ha på min. Men uansett ikke meningen å "kapre" tråden.

Ellers, lekker bil

Fornøyd?

[/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges

[x] Volvo 440 89- 1,7i

Lenke til kommentar
Del på andre sider