Gå til innhold

Min nye bil bruksbil!

Ranger emnet

Volvo240R

Anbefalte innlegg

Jeg er jo ikke spes rask til å legge ut blder og info, og er faktisk enda dårligere til å ta bilder når jeg driver på..

Uansett, pakken kom på Tirsdag denne uka. Og litt utpå tirsdagendagen var det på plass og spilte fint. Et par bilder.

Fikk da knipsa av bunnplata. Kassen består av åtte kanter som dere ser.

DSC06780.jpg

Kasse ferdig, og gulv på toppen grovt tilpasset..

DSC06781.jpg

Og resultat, så og si ferdig..

DSC06782.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

uff å huf... så strøken og fin bil og du er alerede i gang med å VOLDTA den med høyttalere og anna unødvendig D R I T T ! !

Ungdommen i dag er faen meg håpløs! gorillaene er jo lettere å håndtere

Purka!!

Denne bilen brukes daglig og skal ha litt lyd..

240'n er racerbil og det jeg har av interiør er ren carbon.. Lettvekter..

Kan bygge begge deler jeg vettu med to blier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Selv får jeg meg "ny" bil til helgen, senest mandag, og det følger med vinterdekk og sommerdekk på to sett felger... (96' S40). Med kapsler for God's sake!! Jeez... Vet i hvertfall hva som skal byttes ut innen kort tid! Hehe. Vurderer egentlig noen nye felger til vinterhjulene og.

Og det verste av alt... Kapslene er ikke bare kapsler! Det er Biltemakapsler! Kliss like til naboens Mondeo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv får jeg meg "ny" bil til helgen, senest mandag, og det følger med vinterdekk og sommerdekk på to sett felger... (96' S40). Med kapsler for God's sake!! Jeez... Vet i hvertfall hva som skal byttes ut innen kort tid! Hehe. Vurderer egentlig noen nye felger til vinterhjulene og.

Og det verste av alt... Kapslene er ikke bare kapsler! Det er Biltemakapsler! Kliss like til naboens Mondeo!

Blir bra med ny bil :D Du får koste på den noen ålreite felger til vinters da ;)

Hentet dekkene mine på fredag, ser tøffe ut :D

Men uansett, for tidlig å legge de på enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...