Strez Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Noen i Oslo som har tonet rutene på bilen sin som har ett sted å anbefale? Hvor mye ca ville det kostet for bakruta, bak side ruter og front side rutene? (ja vet det ikke er lov forran) Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 solfilmspesialisten kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Hva med å sote selv, er ikke vanskeli g det. Gjorde det på mercedesen på fredag, helt uten ei jævla boble. Hører vel med til saken at broren min "hjalp" meg lit da. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilsv Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 sota du bakruta på mercen og? Siter Mercedes-Benz 190e 2 liter 92mod http://www.ventlitt.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Eclipse på st. haralds plass er flinke.. Ga 3500kr for 7 ruter med den mørkeste filmen. Men d var litt spesial price da, men legg på en tusenlapp. Så er det fortsatt ikke så gal pris.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 sota du bakruta på mercen og? Nei,men skal gjøre det til våren når det blir litt lysere. Har ikke ryggelys så det blir vanskelig å rygge hvis bakruta skal være blå i tillegg. Jeg selv rygger etter speilene,men det er ganske mange jenter som kjører med bilen min, og de ser seg bak når de rygger. Har gjort det på biler før uten problemer. (rutene er ikke sota på avataren min,det er også vinterfelger på den. har originale mercedes 16" på sommeren) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilsv Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Ok, sitter å vurderer om jeg skal sote eller ikke.. om det blir soting har jeg selv lyst til å sote bakruta likt med de andre rutene (43% gjennomslipp) foresten har sett bilen din for skruk, den har gått her jeg går på skole ;) Siter Mercedes-Benz 190e 2 liter 92mod http://www.ventlitt.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Ok, sitter å vurderer om jeg skal sote eller ikke.. om det blir soting har jeg selv lyst til å sote bakruta likt med de andre rutene (43% gjennomslipp) foresten har sett bilen din for skruk, den har gått her jeg går på skole ;) da vet du sikkert mer om bilen min mer enn meg. Den bærer preg av et hardt liv. Vet du om den har vært kræsjet eller noe sånnt,ser ut som noen har rettet fronten? Interiøret er litt slitt det også,men motor og understell ser ut til å være kjempebra. Har også funnet ut det at 190e er en dårlig vinterbil for damer. Det var ei som lånte bilen i dag og klarte å kjøre seg fast 4 ganger vampire Eller, er vel ikke sikkert du kjener forrige eier heller? Vet heller ikke hvor mange % gjennomsiktig sotfilmen min er, det var et impulskjøp på esso. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 vet litt ja, eller ikke så alt for mye men har sett den litt.. men litt OT. OT: har det vert burna og herja mye med bilen? Mye uling i bakakselen. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 http://www.filmlars.no Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Sota på gamle bilen selv, men ble ikke helt 100% syns jeg, så tenkte jeg heller skulle hoste opp litt mer penger og få det gjort ordentlig! Solfilmspesialisten skal jeg ikke kaste penger på... værste service jeg noen gang har sett når vi var der me en kamerats bil! og de ga rett og slett opp til slutt så kameraten min dro hjem igjen uten sota ruter etter 6-7 timer!!! Den filmlars.no... seriøs side eller? virka litt jalla!? Noen andre i oslo som driver med dette? Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Grattis med ny bil Chris. Hør med Proshop på nesodden. De gjør sånt. Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 thx :D får den levert i morra :D Har du noe nr el no til de eller? gidder ikke ha noe jalla dritt soting! Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Bil Og Båtpleie Er veldig flinke! Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Den filmlars.no... seriøs side eller? virka litt jalla!? Jeg har bare kjøpt film der og lagt det på selv, men de har holdt på noen år. Jeg tror det er folk med peil som legger på der. Siden virker kanskje litt yalla, men de har den feteste solfilmen...spør du meg. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg