Gå til innhold

Toning av ruter i oslo?

Ranger emnet

Strez

Anbefalte innlegg

Anbefaler ProShop på nesodden. Ligger kansje litt utenfor oslo men de er veldig flinke og bruker bare "sikkelig" film. Følger også med en LivstidsGaranti.

Spesialisere seg også på reklame så det er også et fint sted og dra hvis du vil ha "reklame" på bilen.

Vi sto på kanten av stupet. Nå har vi tatt et stort skritt forover:)

1986 Mazda 929

19?? Ascona B

1986 Nissan King Cab

1999 Mitsubishi Eclipse GS Turbo

I dag: 1997 Nissan 200sx S14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt særiøst.dra til Filmlars. Høres kanskje ikke så seriøst ut,men dette er en fyr som kan sakene sine. Skikkelig artig kar faktisk :) Han bruekr KUN skikkelig film som tåler og få røff behandling og henger sammen selv etter at ruta er knust.

Filmlars er ikke akkuratt typen som sitter mye på nett :)

Var hos han for 10 år siden,og den filmen lever enda.... Kvalitetstegn

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noe tlf nr eller web side til proshop på nesodden da? ringe og høre om litt priser osv...

Tlf 66 96 52 50

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en tlf til (film) Lars du, han er bra, og billig. 22151517

Mulig det har forandrett seg i de siste årene for det er vel 4-5år siden jeg ringte film Lars. Men på den tiden var vel han en av de dyreste i Oslo/Akershus området. Vet han gjorde VELDIG bra jobb men han var DYR. Men som sakt er dette lenge siden så mulig han har blitt billigere siden jeg hørte med han.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det har forandrett seg i de siste årene for det er vel 4-5år siden jeg ringte film Lars. Men på den tiden var vel han en av de dyreste i Oslo/Akershus området. Vet han gjorde VELDIG bra jobb men han var DYR. Men som sakt er dette lenge siden så mulig han har blitt billigere siden jeg hørte med han.

Han er billigere enn sebra, sjekket i dag. Dessuten vet jeg at han har "vinterrabatt", siden det er stille på denne tiden av året.

Bilforumet.no
Irc Admin
- 2011 Volvo V60 R-Design
- 2003 Toyota Rav4
- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men er det lovlig og sote bakruta? Broren min sier nemlig du kan male bakruta di om du vil.. Andre sier det stikk motsatte.. :wonder

Hvis du har orginalt sladrespeil, så skal du kunne se BLÅ blinkende lys i det. Gjennom bakruta, så ja, du kan sote den, så lenge du ser utrykningskjøretøy i speilet.

Bilforumet.no
Irc Admin
- 2011 Volvo V60 R-Design
- 2003 Toyota Rav4
- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjerne anbefale Riis Bilglass i Grenseveien ved Ensjø i Oslo! De gjør en super jobb og syntes ikke prisene er stive der heller.. Er jo så opp og ned fra bil til bil, så ring dem og hør! Tlf 09009..

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider