Sjølstad Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Anbefaler ProShop på nesodden. Ligger kansje litt utenfor oslo men de er veldig flinke og bruker bare "sikkelig" film. Følger også med en LivstidsGaranti. Spesialisere seg også på reklame så det er også et fint sted og dra hvis du vil ha "reklame" på bilen. Siter Vi sto på kanten av stupet. Nå har vi tatt et stort skritt forover:) 1986 Mazda 929 19?? Ascona B 1986 Nissan King Cab 1999 Mitsubishi Eclipse GS Turbo I dag: 1997 Nissan 200sx S14a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Noen som har noe tlf nr eller web side til proshop på nesodden da? ringe og høre om litt priser osv... Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Helt særiøst.dra til Filmlars. Høres kanskje ikke så seriøst ut,men dette er en fyr som kan sakene sine. Skikkelig artig kar faktisk :) Han bruekr KUN skikkelig film som tåler og få røff behandling og henger sammen selv etter at ruta er knust. Filmlars er ikke akkuratt typen som sitter mye på nett :) Var hos han for 10 år siden,og den filmen lever enda.... Kvalitetstegn Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Er i Oslo han filmlars eller? får nok ta noen telefoner i morra og høre hva de forskjellige skal ha for jobben... Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Sebrabilglass, jason er jo genial til og legge film.. :D ligger på lørenskog.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Noen som har noe tlf nr eller web side til proshop på nesodden da? ringe og høre om litt priser osv... Tlf 66 96 52 50 Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 http://www.solfilmspesialisten.no/ Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 99705110. Brukte jeg og er meget fornøyd Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Er i Oslo han filmlars eller? får nok ta noen telefoner i morra og høre hva de forskjellige skal ha for jobben... Ta en tlf til (film) Lars du, han er bra, og billig. 22151517 Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Ta en tlf til (film) Lars du, han er bra, og billig. 22151517 Mulig det har forandrett seg i de siste årene for det er vel 4-5år siden jeg ringte film Lars. Men på den tiden var vel han en av de dyreste i Oslo/Akershus området. Vet han gjorde VELDIG bra jobb men han var DYR. Men som sakt er dette lenge siden så mulig han har blitt billigere siden jeg hørte med han. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Mulig det har forandrett seg i de siste årene for det er vel 4-5år siden jeg ringte film Lars. Men på den tiden var vel han en av de dyreste i Oslo/Akershus området. Vet han gjorde VELDIG bra jobb men han var DYR. Men som sakt er dette lenge siden så mulig han har blitt billigere siden jeg hørte med han. Han er billigere enn sebra, sjekket i dag. Dessuten vet jeg at han har "vinterrabatt", siden det er stille på denne tiden av året. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Litt OT, men er det lovlig og sote bakruta? Broren min sier nemlig du kan male bakruta di om du vil.. Andre sier det stikk motsatte.. :wonder Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Litt OT, men er det lovlig og sote bakruta? Broren min sier nemlig du kan male bakruta di om du vil.. Andre sier det stikk motsatte.. :wonder Hvis du har orginalt sladrespeil, så skal du kunne se BLÅ blinkende lys i det. Gjennom bakruta, så ja, du kan sote den, så lenge du ser utrykningskjøretøy i speilet. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Jeg kan gjerne anbefale Riis Bilglass i Grenseveien ved Ensjø i Oslo! De gjør en super jobb og syntes ikke prisene er stive der heller.. Er jo så opp og ned fra bil til bil, så ring dem og hør! Tlf 09009.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg