Tuscani Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Selv har jeg en Hyundai Coupe 1,6 FX 2002 modell Den er Ebony Black, med den nest største originale spoilern :) originale stoff matter og de 16" original felger på vinteren med Nokian Hakkapelita 4 205/55/16. Må ha nye sommerfelger da de jeg hadde har blitt vinterfelger. :rolleyes: Hvilken felger vet jeg ikke, men skal sette 17" på. Minimum 7,5x17, men helst 8x17 Alpine høytalere og forsterker kommer og kansje ny Pioneer spiller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Jeg har en 1996 Coupè... 2,0 ltr på ca 140 hk, helt standard med unntak av green-filter og stereo (Sony x-plod spiller og sub mm)... Den er burgunder-rød, og går som kone-bil.. :cab Har lyst på nye felger...men penga de penga.... kunne tenkt meg 8*17 eller grommere.. drunk Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gthaman Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 har en 1997 Coupe, rød 215/40-17 på sommer. 2x3000watt forsterkere, rockford høytalere foran og bak. 2x10" subber bak. Stab stag foran og bak. Nytt insugsmanifold, kaldluftsinnsug, plugger+pluggkabler, grenrør, effektanlegg. H&R dempere/fjører, 55/40 senking. Har veilslide styling liggende, ikke montert. Turbokit og remappet hjerne på vei med fly fra Korea i dette øyeblikk. Til sommer blir det ca 250hk. Skal poste bilder når jeg for på sommerfelgene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Har en 1998 Coupe 1,6 fx, grønn. 205/40-17 foran og bak, erebuni bodykit, senket 40 foran og bak +++ mer kommer:) gthaman: Hva slags motor har du i coupeen? Har du noen web adresse til der du bestilte turbokitet? montere det selv, eller bruke profesjonelle? Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gthaman Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Har 2.0. Monterer selv, hvis ikke du har noe seriøst gode tilbud eller kjenner noen. Har en kompis som er mekaniker av yrke, som har bodd i garasjen som liten, bygd flere 500hk+ volver etc. Han skal hjelpe meg. Det elektroniske blir ikke noe vanskelig, sendt en hjerne fra høggern til Korea for programering, og så bare bytter jeg hjerne når turboen er på plass. Ellers blir det jo bare montering og tilpassing av rør og intercoolr. Men original fronten har plass til IC. Eneste som blir litt lok er viftene til radiatoren. Den må byttes til en slimfan, eller bare fjerne den ene. Jeg får tak i turbo kit via direkte forbindelse og med ameriansk kar som jobber i Korea. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Har en 1998 Coupe 1,6 fx, grønn.205/40-17 foran og bak, erebuni bodykit, senket 40 foran og bak +++ mer kommer:) gthaman: Hva slags motor har du i coupeen? Har du noen web adresse til der du bestilte turbokitet? montere det selv, eller bruke profesjonelle? Hvordan sitter Ereuni styling body kittet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Erebuni kitet har grei passform og sitter bra. Var noe modifikasjoner med fronten men det gikk greit. gthaman: Har du peil om det går ann å få tak i turbo kit til 1,6 i korea? Har du evt link til noen sider, så det går ann å finne prisen. Send evt pm. Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Klikk deg inn på http://www.performancecoupe.co.uk de har masse styling til Coupe :phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Det er jeg klar over, de har bra utvalg. http://www.flyryde.com har også masse snacks til coupe. Men det jeg var interessert i nå er tuning, og da fortrinnsvis fra Hyundais hjemland, korea.. Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gthaman Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Jeg har direkte-kontakt med en Hyundai Coupe tuner i Korea, som heter DTM speed. Kittet kan lages helt custom etter mål i forhold til HK. Ta kontakt med meg per mail for mer spm. Er sjelden på dette forumet :) ggggg@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Noen som vet om noen høgger på sentrale østlandet, som har noen 1gen evt 2gen coupe stående. Noen deler jeg skulle hatt tak i.. Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Joda Vazelina og Brødrene London. sjekk bare http://www.bruktbildeler.com :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg