Gå til innhold

Hvilken Coupe har du?

Ranger emnet

Tuscani

Anbefalte innlegg

Selv har jeg en

Hyundai Coupe 1,6 FX 2002 modell

Den er Ebony Black, med den nest største originale spoilern :)

originale stoff matter og de 16" original felger på vinteren med Nokian Hakkapelita 4 205/55/16. Må ha nye sommerfelger da de jeg hadde har blitt vinterfelger. :rolleyes:

Hvilken felger vet jeg ikke, men skal sette 17" på. Minimum 7,5x17, men helst 8x17

Alpine høytalere og forsterker kommer og kansje ny Pioneer spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 1996 Coupè...

2,0 ltr på ca 140 hk, helt standard med unntak av green-filter og stereo (Sony x-plod spiller og sub mm)...

Den er burgunder-rød, og går som kone-bil..

:cab

Har lyst på nye felger...men penga de penga.... kunne tenkt meg 8*17 eller grommere.. drunk

MiNDFLaRe

'98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor

'96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far

X '96 Peugeot 306 Xt 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en 1997 Coupe, rød

215/40-17 på sommer. 2x3000watt forsterkere, rockford høytalere foran og bak. 2x10" subber bak.

Stab stag foran og bak. Nytt insugsmanifold, kaldluftsinnsug, plugger+pluggkabler, grenrør, effektanlegg. H&R dempere/fjører, 55/40 senking. Har veilslide styling liggende, ikke montert. Turbokit og remappet hjerne på vei med fly fra Korea i dette øyeblikk. Til sommer blir det ca 250hk. Skal poste bilder når jeg for på sommerfelgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2.0. Monterer selv, hvis ikke du har noe seriøst gode tilbud eller kjenner noen. Har en kompis som er mekaniker av yrke, som har bodd i garasjen som liten, bygd flere 500hk+ volver etc. Han skal hjelpe meg. Det elektroniske blir ikke noe vanskelig, sendt en hjerne fra høggern til Korea for programering, og så bare bytter jeg hjerne når turboen er på plass. Ellers blir det jo bare montering og tilpassing av rør og intercoolr. Men original fronten har plass til IC. Eneste som blir litt lok er viftene til radiatoren. Den må byttes til en slimfan, eller bare fjerne den ene. Jeg får tak i turbo kit via direkte forbindelse og med ameriansk kar som jobber i Korea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 1998 Coupe 1,6 fx, grønn.

205/40-17 foran og bak, erebuni bodykit, senket 40 foran og bak +++ mer kommer:)

gthaman: Hva slags motor har du i coupeen? Har du noen web adresse til der du bestilte turbokitet? montere det selv, eller bruke profesjonelle?

Hvordan sitter Ereuni styling body kittet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider