Brandtenborg Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Lurer på om det er noen som kan fikse et gif-bilde som veksler mellom å vise de to bildene nedenfor? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Og her er det andre bildet.... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 det var nå et forsøk :) Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Det er bra, men får du den til å gå litt saktere? :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 hvilket program brukte du`?? Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Hahah.. verdens enkleste.. Har du Photoshop 7.0 så følger det med ett program som heter "image ready" via dette lager du slike... MrLeone Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 ok hvor lasta du ned fra,fant bare sånn tryout greie.. Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Originally posted by Mrleone Hahah.. verdens enkleste.. Har du Photoshop 7.0 så følger det med ett program som heter "image ready" via dette lager du slike... MrLeone Muligens det er verdens enkleste men hvordan gjør du det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Originally posted by NoLimit Muligens det er verdens enkleste men hvordan gjør du det? Lurer jeg å på får det ikke til?? Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Godt å se at det ikke bare er meg som ikke skjønner det! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Når jeg bruker det "ImageReady" programmet kommer det opp et vindu nederst hvor det står "Animation". Hvordan får jeg flere bilder ned dit a? Noen som skjønner hva jeg mener?? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Ingen som skjønner?? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Glem det! Jeg skjønner! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Originally posted by Brandtenborg Glem det! Jeg skjønner! :D Godt å høre at du fiksa det. Glemte vekk posten her etter at jeg hadde lagt ut forsøket mitt :) Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Noen som pliis kan lage en til meg med disse bildene her må være i slikt størrelse at den kan brukes som avatar.. Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg