Burnout Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 og dette 259746-bilde4-sx.bmp Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 og dette også pliis noen gidd må ta litt tid mellom bildeskiftene også ;) Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icaruz Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 To forsøk. Finnes det noen krav til avatarer her (pixler, kB)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 takker og bukker....:D Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 funka her men,,,faen på det forumet jeg var må den være mindre eller maks 12kb kan du fikse det? Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icaruz Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 En på 11.9 KB og en på 11.6 KB. Hva er maks størrelse, 12.0 KB eller mindre enn 13 KB? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 faens drit den må være mindre en 96x96 også sorry dette her asså hadde du gidda igjen.. Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icaruz Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 95x57 pixler: 96x58 pixler: Eventuelt så man kan man bruke google, og søke etter "gif animation creator" eller "gif ani creator". Man trenger ikke nødvendigvis bruke Adobe ImageReady til å lage en enkel gif-animasjon. Det finnes mange små programmer som gjør nytten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 nei har mangen forskjellige men skjønner ingen av dem...Takker og bukker nå er det greit super flottis... Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 blåser liv i denne tråden igjen jeg.. er det noeon som kunne vist meg hvordan jeg lager denne i adobe image ready. har dette programmet. Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg