mono Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Hadde ett uventet snøfall her hjemme i dag, kom vel ca 25cm med snø, så det endte jo med at "mesta avd. haugesund" måtte måke litt med den senka golfen sin. uansett, når jeg kom hjem oppdaget jeg at skjermene mine stakk utover på begge sider, virker som om snøen har trykket dem litt utover. Noen som har vært borti dette før? enkelt å fikse? virker ikke som det gikk an å presse skjermene på plass heller. kan være det er for mye snø inni festene? Det er Venstre side som er verst, ikke så gale på Høyre side. Pics for view: Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Er vel festet med skruer under der? Kan være skruene har knukket. Sett bilen ett varmt sted, la snøen smelte, prøv igjen. Hvis ikke, kan det være ett plastklips eller skrue som brakk, eller at du får den smekket på igjen. Kunne være en fordel å jekke opp bilen, og se etter inni hjulbuen. Men husk, aldri legg deg under bilen hvis den kun er hevet med jekk. Pen bil, forresten, og lykke til :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Er skruer der ja. Ta av innerskjermen og sjekk om skrue er i orden. :) Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg