Gå til innhold

Styggfort. (Litt rystende klipp) MC.

Ranger emnet

Tsbusa

Anbefalte innlegg

Her har det gått styggfort.. Vet ikke hvordan det gikk med føreren av sykkelen, men håper han/hun overlevde. Tror det fortsatt satt en person igjen i bilen også.

http://video.google.com/videoplay?docid=-1251827853993195458&q=accident

Dette er en liten film til ettertanke når dere er ute å kjører litt for fort, om at det kan gå fryktelig ille, selv med den beste.

Bør ikke sees om du ikke liker slike saker..

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var ikke noen ekle bilder egentlig da... men fort har det gått.. sykkelen er delt i flere biter

Ikke ekle bilder. Men tanken på at føreren av motorsykkelen mest sansynlig er død er ekkel. Pluss at man får ett lite innblikk i hvordan det er på ett ulykkessted etter en ulykke. (Har selv kommet på ett mc ulykessted hvor føreren døde) Ufint å møte på, for å si det slik.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men fort har det gått.. sykkelen er delt i flere biter

Hva er "fort"? Sjåføren av motorsykkelen trenger da ikke ha kjørt for fort (over fartsgrensa). I slike ulykker er det i 95% av tilfellene, bilens skyld. Dem ser ikke motorsykkelen. Ser ut som om bilen ikke har overholdt vikeplikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har selv tryna på ninja'n i 100km/t, så det der er ekle bilder å se!!

også en litt jævelig film...

http://video.google.com/videoplay?docid=-1570923955766744009&q=accident

...prrrrrtt...

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gøy å kjøre fort på sykkel.

Har hatt mine turer jeg også,det har vert ganger jeg har kommet frem og bare sittet og skjelvet.

Jeg har også vært så redd etter noen av sykkelturene mine at jeg har blitt liggende våken om natta og tenke på det.

Men nå er sykkelen solgt etter at jeg kræsja den i høst.

Har vondt i hofta ennå etter kræsjen, så jeg kommer nok aldri til å kjøpe meg sykkel igjen.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skjedde på den siste videoen ? Drar han brekket eller ? Motorsyklisten prøvde ihvertfall etter beste evne å kile sykkelen mellom bilene uten hell. Tror nok han var litt i ørska når det kom 10folk opp i trynet hans.. Ligger der bare å peker på sykkelen sin.. :(

Det var en dame som kjørte sykkelen, hun hadde visst erfaring fra banekjøring, så hun visste hvordan hun best kunne komme fra den ulykken, derfor det gikk så bra. Hva bileieren gjør er ikke lett å vite, må være noe gale med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "fort"? Sjåføren av motorsykkelen trenger da ikke ha kjørt for fort (over fartsgrensa). I slike ulykker er det i 95% av tilfellene, bilens skyld. Dem ser ikke motorsykkelen. Ser ut som om bilen ikke har overholdt vikeplikten.

lol.. sett filmen??

ingen har sakt at han kjører over fartsgrensa..

å hvem sin skyld det er, er det vell ingen som har sakt noe om..

Ser ikke akuratt ut som det har gått i 50, for å si d sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider