stigare Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Noen som kan forklare meg hvordan man gjør dette? Jeg har flere bilder som jeg gjerne skulle hatt til å gå opp igjen i en liten sekvens.. hvordan? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 ingen? :rolleyes: :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Originally posted by NoLimit ingen? :rolleyes: :cool: Hvis du ikke skjønner Photoshop, så det enkleste du kan gjøre er å laste ned ett GIF animator program fra http://www.download.com progget er ikke på mer enn 1 mb ca. Da legger du bare inn de bildene du vil skal gå, så velger du hvor mange sekunder det skal ta før den bytter... JÆVLA simplet.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BugStar Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Akkurat slik man gjør det i Image Ready også da. Finn vinduet som viser animasjonen og legg bildene etterhverandre. Under bildene velger du hvor lenge hvert bilde skal vises. Nede til venstre velger du forever eller once, avhengig av om du vil loope eller ikke. Deretter velger du innstillinger for bildet (gif 64 farger eller noe...) og saver som optimized. Lek litt så skjønner du fort... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 oki takk! :D Nå har jeg klart å lage en. Men hvordan gjør jeg den mindre? Skal legge den ut her men den blir altfor stor... Ikke helt dreven med dette her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BugStar Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Tenker du nå fysiske dimensjoner? I så fall må du opp i menyen og velge image -> image size og sette de antall pixler du vil ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 fysiske dimensjoner på en virtuell skjerm? :) Hjelper å kødde litt med kvaliteten også. Er ikke alltid man ser forskjell. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg