Gå til innhold

Bilder av DIN URQuattro!

Ranger emnet


"URQuattro"

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, er visst ikke så mange med Ur her inne tydeligvis... Får vel slenge inn noen av min da for de som ikke har sett den før:)

DSC04272sm.jpg

DSC04270sm.jpg

DSC04262sm.jpg

 

Baklykter før puss/lakk

DSC04271sm.jpg

 

Etter shinings:D

DSC04600sm.jpg

 

Nåværende motor WR

DSC0444366.jpg

 

Ny motor 3B (monteres snart)

motor12.jpg

Standard quattro Tacho

DSC04281sm.jpg

 

DSC04275sm.jpg

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra det er ihvartfall er noen her som holder liv i forumet "vårt" her og viser sin juvel.

jeg blir bare mer og mer sikker på at en urquattro er verdt 150 000 for hver gang jeg ser en jeg.

(det du mangler er en treser leppe og rally vinge så er den helt MAX)

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør vel egentlig på feil forum? finnes nemlig vel så mange urquattro her i landet og er en viss klubbside der alle ligger ute på nett med bilder...

ja men hvis du vil bruke 400 kr på å se på noen bilder så er det greit for meg!

ps ikke heng deg opp i små dritt ting!

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til en opplysning trenger du ikke betale en krone eller være medlem for å se på bilene som ligger under ''våre biler'' på hovedsiden, der har du vel borti 30stk urquattroer å se på, Men dette visste du visste du vel...!

-01 Audi RS4

-86 Urquattro 20V Turbo

-92 S4/S6 Sedan

-86 GT Coupe

-86 Scirocco GTX 16v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til en opplysning trenger du ikke betale en krone eller være medlem for å se på bilene som ligger under ''våre biler'' på hovedsiden, der har du vel borti 30stk urquattroer å se på, Men dette visste du visste du vel...!

Ja jeg viste det men det er ikke no trevelig å bare se på bilene tel folk hvis du ikke kan komentere å skryte

(Slutt å kverulere, det er jævla teit)

pos lær deg å stokk "kjeften" før du begynner å få det ned på "arket".:nono:

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kverulerer ikke i det hele tatt, men hadde inntrykk av at du ville se bilder av diverse Urq'er som er her i landet, og siden det ikke var så stor oppsluttning her på forumet så tenkte jeg det kanskje kunne være til hjelp, så det så...

-01 Audi RS4

-86 Urquattro 20V Turbo

-92 S4/S6 Sedan

-86 GT Coupe

-86 Scirocco GTX 16v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kverulerer ikke i det hele tatt, men hadde inntrykk av at du ville se bilder av diverse Urq'er som er her i landet, og siden det ikke var så stor oppsluttning her på forumet så tenkte jeg det kanskje kunne være til hjelp, så det så...

ok

sorry for litt hissig uttalelse, men jeg blei litt irritert for "frekt" svar se.

unnskyld. det jeg ville var å diskutere med urquattro eiere se. (tips ++eksetra.)

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår