Gå til innhold

Bilder av DIN URQuattro!

Ranger emnet


"URQuattro"

Anbefalte innlegg

Skal godt gjøres å finne noen i tyskland og da, der koster de mer enn her i landet...

det har jeg også lagt merke tel. helt sjukt!:well

men egentlig er det det samma om det er noen tilsalgs før jeg har råd til å kjøpe en urquattro, bar det er noen når den tid kommer.

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan bare si det slik som dette: Hvis du mener du skal ha Urquattro som første bil og du sparer alt du kan for å få en Urquattro så hvorfor ikke kunne koste på deg de 400,- for å bli stolt medlem av VW-Audi Club Norwegen da? Det er jo teit at du skal være så vanskelig og jeg kan ikke se at det er et eneste menneske her inne som har vært "FREKKE" som du beskrev det i kommentarene sine, men du oppfører deg ikke veldig voksent slik du skriver heller. Grow up, get a Urquattro, and find out how expensive it actualy is! Det har nemmelig jeg gjort, og det er en grunn til at jeg ikke har Urquattroen lenger. Det var en for dyr bil å eie for meg. Nå har jeg istede en Audi 200 tq 20v avant. Kjøp deg en Coupe Q først og ha den litt så finner du fort ut at den er dyr nok å eie, så kan du tenke deg når du dytter på med turbo på motoren, dyrere deler rundtom, vanskeligere å få tak i deler, og en bil som du ikke kan regne med å få hjelp med hos Erling Rød(ja vi vet at de er patetiske, og at jeg har kommet opp med to biler som flesteparten der aldri har tatt på noen gang [urquattroen og 200 20v avanten]) så du må regne med å ha penger liggende til deler og rep, og MYE tid til å skru og et GODT sted å skru med tilgang til VERKTØY! Og ikke minst forsikring av en Coupe eller Urquattro, er helt ville! Jeg fikk faktisk forsikret uren på meg selv som 18åring, og jeg måtte ha spart 1100,- i året fra jeg ble født til nå for å betale det, med andre ord det er DYRT!

 

Dæven dette ble nesten en hel stil. Kan den leveres til norsk eksamen? :P

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår