Gå til innhold

Bilder av golfene deres!

Ranger emnet

The Gølf

Anbefalte innlegg

Mange fine IIIere her. "Dere" har kanskje tatt litt av når det gjelder bad-look, angel-eyes og emblemfri grill, samt FK lykter bak.. :D

Men likevel, det blir cleant og det blir pent! Noe av det med IIIer jeg liker best, er rett og slett at man ikke trenger å gjøre såå mye for å få store forandringer.

Som sagt, :respect

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var jaggu på tide at du fikk lagt inn gullet ditt og...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, nei er ikke så aktiv her inne. Bilen ser vel ut som den er på bilde, bare byttet ut baklyktene da, per i dag så ser den orginal ut, satt på orginal fangere igjenn og skijpe felger, men så snart snøen får smeltet litt er det på`n igjenn med full styling gleder meg som en unge, det blir bra :thumb

Hvor mye er bilen din senka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker der, har justerbare senkesett så senker til jeg er fornøyd, eller senker til det subber og litt til, he he

Var det jeg mente og, etter vi hevet den - så litt vaskelig å si...

hehe...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. :P

Du har ikke sett noen flere svarte G3er i det siste da..? :)

Maroc har vel også lagt ut et par! ;) Hehe..

Ser ikke så mye på biler lenger, har nok med å fokusere på veien så jeg ikke drar ut av veien, hehe! Går en svart III'er GTI ved Strømmens område med hvite Compmotive felger..

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider