Gå til innhold

Turbo Kit VAG 1.8T

Ranger emnet


ChrisDude

Anbefalte innlegg

Originally posted by Marius S

Og du snakker....

Hvem i helvete har sagt et jeg gjør dette med en k03????

 

Nå får du se å følge med:

MTM gir slike komplette steg som gir denne effekten.

 

Og du oppererer med en temperatur som er helt på trynet,

Jeg har testet både innsugs temperaturer og ex, og er ikke i nærheten av disse tallene du oppererer med da, det er jo fint for deg da... Fortsett og lev i din lille verden med innsugs temperatur på 90 grader og ex temp på over 1000 grader...... ved bruk av en k04.

Her har vi et typisk eksempel på en teoretiker, som har lest seg til alle svar, mens andre snakker erfaring.....

 

Du har ikke sagt annet enn at du får du 240Hk uten kat og med bensintrykksregulator. Det er akkurat det som er problemet, du forteller ikke resten....

 

Teoretiker ?? Nå må du ta deg sammen. Dette er IKKE testet i teorien, det er TESTET PÅ BIL. Kan du ikke lese ??

 

Jeg venter enda på noen tall fra deg - ikke si at mine tall ikke stemmer uten at du har andre tall og komme med.

 

Andre som leser denne tråden ville kanskje hatt mere nytte av den om du kunne presentert fakta og ikke atter en gang kommet med barnslige utsagn uten noen som helst form for grunnlag.

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Marius S

Og du snakker....

Hvem i helvete har sagt et jeg gjør dette med en k03????

 

Nå får du se å følge med:

MTM gir slike komplette steg som gir denne effekten.

 

Og du oppererer med en temperatur som er helt på trynet,

Jeg har testet både innsugs temperaturer og ex, og er ikke i nærheten av disse tallene du oppererer med da, det er jo fint for deg da... Fortsett og lev i din lille verden med innsugs temperatur på 90 grader og ex temp på over 1000 grader...... ved bruk av en k04.

Her har vi et typisk eksempel på en teoretiker, som har lest seg til alle svar, mens andre snakker erfaring.....

 

Det er nok ganske mange her inne som kjenner til Gringo's tidligere bil(er) og kjenner Gringo og vet hvordan sakene hans har funket.

Deg derimot er det ingen som kan gå god for, ikke du selv engang tydeligvis.

Hvis du er så uening så kom med noe sakelig motargument istede for å krangle som om du var en unge som var først i sandkassa. De som ikke klarer å ha en tekninsk diskusjon uten å slenge dritt til folk har ikke noe her å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrLeone og Marius S er nok way off........

 

Legg merke til at de føler tenåringsbehovet for å kalle folk som er uenige med dem for idioter og tullinger med en gang.... Det gir tillit folkens... Særlig !

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, det jeg har sagt er at jeg har byttet bensintrykksregulator, turbo, eksos, og at det er dette du trenger for å opnå denne effekten, uten at jeg skal ta munnen for full så har nok jeg drevet nok i denne bransjen til å kunne utale meg om disse tingene,

 

TALL:'

Innsugsluft temp A4 1,8TQ avant 1998 AEB motor, avlest med Audi sin egen VAG 5052, 43 grader, ved et lengre pådrag.

 

Så kan dere si akkurat hva dere vil, men det som er mine erfaringer og kunnskaper trenger jo ikke å henge på greip md deres for det dere vet er jo alltid riktig.

 

Sorry, det er ikke alltid den personen som bruker mest penger som har best greie.

 

Og det var nok ikke jeg som begynte med drittkasting, og dere andre hold dere unna denne disk...

AUDI QUATTRO TO THE PEOPLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Marius S

 

Og det var nok ikke jeg som begynte med drittkasting, og dere andre hold dere unna denne disk...

 

Trodde dette var et forum og ikke Pm jeg...... :rolleyes:

 

Og når du skal ha fylle bensin drar du til Tyskland da.... eller uti Nordsjøen.... :rolleyes:

 

Har jo ikke noe å si hvem land bilen kommer ifra....

 

 

Fått mange forskjellige svar her oxo.... Noen har litt mer saklige argumenter enn andre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoho, er underholding her da!!! har sitti her i snart en halv time og lest inleggene deres, blit mer opphengt i dritkastingen, en i den tekniske bakgrunden...

 

men men, morro skal d være;):D

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

ChrisDude; noen oppdateringer ? Har du vært og handlet enda ? Hadde jo vært artig å sett hva det endte opp med.

 

BTW; om du smetter innom TS Racing så har han en bil inne for 280-300Hk oppgradering - du kunne jo spurt om å få tatt en titt på oppsettet, han har sikkert en K04 liggende og slenge som du kan sammenligne med også.

 

Guddløkk :D

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gringo

ChrisDude; noen oppdateringer ? Har du vært og handlet enda ? Hadde jo vært artig å sett hva det endte opp med.

 

BTW; om du smetter innom TS Racing så har han en bil inne for 280-300Hk oppgradering - du kunne jo spurt om å få tatt en titt på oppsettet, han har sikkert en K04 liggende og slenge som du kan sammenligne med også.

 

Guddløkk :D

 

Har snakket med TS allrede...sitter bare å venter på at skatte pengene skal komme inn på kontoen...blir nok rundt 280-300hk kit

Passat 1.8T variant

Bilen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke helt enig med deg Poloboy, dette lar seg faktisk gjøre, men det finnes mange andre varianter oxo, har selv monter et slik kit som de prater om, og har heller ikke sett disse tempraturene.

 

Men det å montere en stor frontkjøler gir bare masse gratis hk og over en lengre periode, for hovedproblemet med 1,8 t kjøler er at den går fort varm

AUDI QUATTRO TO THE PEOPLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår