Carlim Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Fikk tatt disse bildene av en MX jeg så parkert i Moss. Ålreit styling. Så ikke så værst ut med striper heller:) Noen her inne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 jøss..endelig en litt..litt kul mx5! Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Er ikke det den som var i Autofil for noen år siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 er vel no racing beat styling dette.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 noen biler formelig skriker etter sommerfelgene sine... men, veldi tøff bil, men noen som har sommerbilder av den..?. (håper den har tøffere sko da) Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlim Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Hey! Bilen min jo:) Er bomex-front og sideskjørt. Har desverre ikke noen "sommerbilder" her, men sitter litt bedre felger på da ja. Men hva gjorde denne Mikko på parkeringsplassen inne på arbeidsplassen min? haha... Uansett kos å se bilen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 fin bil!! 1.6 eller 1.8?? Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 fin den der ja... Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlim Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 90'modell.. så 1.6 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 ser pen ut denna ja.. har ikke sett denne boomexstylingen på en norsk bil før. må være artig å ha en styling som ikke "alle" har.. men vil nok tro at den ser mye bedre ut med større felger ja.. :) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 fin den... så veldig ut som viper fake liksom! sia den er mørk rød og hvite viper striper.. med den lille spoileren.. ikke vondt ment da.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlim Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Nei jeg har heller ikke sett noen med denne stylinga her i landet. Og at det ser ut som en "viper-fake" tar jeg meg ikke nær av.. hehe. Kommer ikke til å gjøre noe mer med denne bilen nå da jeg kommer til å selge den neste vår for å kjøpe RX7 isteden.. YAY! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Nei jeg har heller ikke sett noen med denne stylinga her i landet. Og at det ser ut som en "viper-fake" tar jeg meg ikke nær av.. hehe. Kommer ikke til å gjøre noe mer med denne bilen nå da jeg kommer til å selge den neste vår for å kjøpe RX7 isteden.. YAY! :) hehe, bra det da... rx7 blir bra det:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Er ikke det den som var i Autofil for noen år siden? Overhodet ikke! Den i Autofil-bladet hadde feks Lexus-lykter og den nye fronten. Og dessuten...en del finere felger enn de derre Lada-felgene der. Men bilen så grei ut den. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlim Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Og dessuten...en del finere felger enn de derre Lada-felgene der. Ja jeg beklager at en bil som brukes om vinteren ikke ser like "smashing" ut som en som brukes om sommeren:) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg