audioteam Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Så vmax Morten flott reportasje hele 7 sider :) Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opeth Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Den 4 kanaleren FP 4.75 har jo 2 x 40A sikringer. Seriøst på 4x75W. Hva blir prisen på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Ai ai ai ai....................................................... :afro Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Den 4 kanaleren FP 4.75 har jo 2 x 40A sikringer. Seriøst på 4x75W. Hva blir prisen på den? kr 5490,- for 4 kanaleren kr 5990,- for monoblokka kr 7490,- for 5 kanaleren Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 kr 5490,- for 4 kanalerenkr 5990,- for monoblokka kr 7490,- for 5 kanaleren Mvh 4 kanaleren i 2+1 oppsett, hva yter den da? (for andre gang...) Når er disse tilgjengelige på markedet i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 4 kanaleren i 2+1 oppsett, hva yter den da? (for andre gang...) Når er disse tilgjengelige på markedet i Norge? Lå jo en link i starten av tråden, bare å lese det du ønsker å vite der http://www.focal.tm.fr/accueil_en.htm Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Nå fikk jeg lyst til å bytte ut Audisonen min (gammel og god sliter). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Snakket med Rune og Frode på Ice om Focal\JM-lab forsterkerene ! (Å ja eg har vist om det eg og noen måner nå ;p) Dem har vist ikke fått hørt så veldig mye på dem men, dem var vist ekstremt fin lyd i ! Hørte på en Audison 4.5 (splitter ny micro prosesor styrt forsterker) Helt sjuk hvor bra lyd det er i den (dreiv Focal Kp 165v2 og en Ground Zero Hydrogen 12" uten problem !) Apro på Ground Zero (nå kommer forsterkerene inn til Ice også) Hydrogen er det sjuk lyd i ! Rune har vont i øra å greier :) Mvh T.b Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg