Vmaster Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 jeg lurer på hvor mye det koster å ta inn en toyota celica gt til norge fra tyskland info om bilen: EUR 9.999 Verhandlungsbasis Daten: 91.000 km, 129 kW (175 PS), EZ: 09/95, TÜV: 12/03, AU: 12/03, silber-metallic, 2/3 Türen, Benzin Besonderheiten: ABS, Klimaanlage, Zentralverriegelung, el. Wegfahrsperre, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Schiebedach, el. Fensterheber Beschreibung: GT-Model, Leder schwarz, Tempomat, Klimaanlage, Alufelgen, Sportpaket, el. Antenne, el. Spiegel, el. GSHD, Stereo gg. Aufpreis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Originally posted by Vmaster jeg lurer på hvor mye det koster å ta inn en toyota celica gt til norge fra tyskland info om bilen: EUR 9.999 Verhandlungsbasis Daten: 91.000 km, 129 kW (175 PS), EZ: 09/95, TÜV: 12/03, AU: 12/03, silber-metallic, 2/3 Türen, Benzin Besonderheiten: ABS, Klimaanlage, Zentralverriegelung, el. Wegfahrsperre, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Schiebedach, el. Fensterheber Beschreibung: GT-Model, Leder schwarz, Tempomat, Klimaanlage, Alufelgen, Sportpaket, el. Antenne, el. Spiegel, el. GSHD, Stereo gg. Aufpreis ca 150 lapper hvis du henter den selv. en importør tar vel ca 15-20 lapper for jobben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Dette finner du ut her: http://www.tyskland.org/index_import.htm Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Det jeg synes er lettest, er denne avgiftkalkulatoren Her skriver du inn årsmodell, sylindervolum, effekt og vekt. Den totale avgiften blir regnet ut, men du får også se hvor mye hver enkelt avgift utgjør av totalen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg