ØyvindH Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Var førdagen innom biltema og kom over en sveise inverter til 3500.. Denne har da mulighet for tig med risp start visst man kjøper eget utstyr til et tillegg til kr. 1900 ca.. Lurer da på om noen av dere har erfaring med sveiseutstyr fra biltema og om 130 ampere er nok til vanlig småsveising, reprasjonsveising? Hadde selv trodd at 130 ampere er i minste laget til annet enn tynnplate sveising? Har dere noen andre plasser hvor de selger slikt utstyr? Siter Toyota Camry XLI 2.0 16 v, arbeidshest. Mercedes Benz 230E, 2.3 16 v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Jeg har hørt at det faktisk skal fungere veldig bra med sveiseutstyr fra biltema.. Pappa f.eks, har brukt det i mange år og han er kjempe fornøyd med det..(har også prøvd diverse andre da selfølgelig...) Når det gjelder sveiseinverteren deres vet jeg verken om noen som har prøvd eller hvordan det er å bruke :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BillaBoo Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 jeg har "værsting" elektrode apparatet fra biltema. Det funker fint det. Har ikke hatt det så lenge men virker greit. Men utrolig irriterende den løsninga når du skal slå opp guffa litt. Skrur deg halv ihjel.. menmen. Er litt småskralt, plast og greier. Men det funker til hobbysveising og elektroder opp til 4mm (160a) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg