Gå til innhold

Lei av snø og vinter (Poll)

Ranger emnet

ViceGuy

Er du lei av snø og vinter  

146 stemmer

1. 1. Er du lei av snø og vinter

• Ja, vist faan. Vil heller ha snøfrie vintre!
      85
    • Nei, vil ha mere snø og lange vintere så jeg kan leike meg å sladde
      51
    • Hakke noe mening om dette jeg...egentlig :-)
      11

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Snø er jo gode greier det da. Her snakker vi om lange kvelder med mye morro kjøring.

Kjøring på isvann o.l.

Sitter her i 13- på nordvestlandet, kald vind fra havet, og gleder meg over at isen igjen kommer tilbake. Ett par dager med den kulda, så blir det ikke mye soving.

Ser frem til fortsatt mange timer med kjøring på snø, og mange tusen kr i bensin som blåses gjennom wankelen i det jeg ligger sidelengs på isen.

Kan man tenke seg noe bedre?

Wankel så klart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er helt topp med snø, bare det blir brøyta før 20cm. For da får mb'en litt problemer i bakker (men får jeg opp fart så går det helt til neste sving :D

Hehe, fant ut at det helst må bli brøytet før 8,5cm i forgårs. Og eg som har

hevet jekelen 32mm før vinteren. :driving

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av å være offentlig brøytebil uten å få betalt for det.

fått en del lakkskader på fangeren og...

og audi uten quattro på det føret her, er virkelig auda..

sitter jo fast rett som det er. og når brøytinga er som nå, så må jeg bytte bil til transporter, for i det hele tatt å komme meg fram. bilen sitter jo fast midt under...

angry

Ille nok uten Quattro, men å sette seg fast med Quattroen og full sperre innkoplet; DA sitter man fast!! Trust me!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så vanvittig irriterende med snø.

Kan ikke bruke bilen min, så må daffe rundt i en mondeo stv,

er ikke like morro. Men jeg synes heller ikke vi skal sitte å klage

så over at vi har snø. Vi bor faktisk i Norge :)

VW mekaniker

Sertifisert DEFA alarm og tracker montør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinter + 4x4 + turbo = gøy :P neida, kunne godt tenkt meg snøfrie veier siden jeg KUN bruker min til å kjøre mellom tromsø og narvik. og da er det kjedelig å sitte å passe på bilen siden det er glatt og snø over alt

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vel kanskje være å ta i å si jeg ønsker snøfrie vintere. Snø er koselig rundt desember/juletider, og litt i starten av januar. Men sånn som det er nå er jeg vanvittig lei, kanskje mest fordi jeg ikke har hatt det noe moro med snø de siste åra, forbinder snø stort sett med måking og atter måking. Har siden februar måned brukt 50 timer på å måke snø av et fabrikktak, først i en omgang, så pause da snøen smeltet, og nå på'n igjen. Ønsker egentlig snøen til en varm plass akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider