Gå til innhold

Gode i Photoshop ?

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

Noen som er gode i photoshop. ? vurderer å kjøpe nye felger på bilen. men må vite om det blir noenlunde bra. så hvis noen kan endre litt på bildet her http://privat.bluezone.no/remster/frasidenutenlys.jpg og fyre på de felgene her http://wheelviewer.com/wokas2/produkter/produkter/7.htm samme profil. skal samtidig senke bilen 2 cm til. fra 40 til 60 så får du til det og på bildet hadde det vært genialt. venter i spenning.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er at jeg har luft til de grader bak. kan nesten stappe hue inn der nå. selv om den er senka 40. derfor jeg skal slenge den ned på 60. da blir det helt fint. mere en det er umulig å kjøre med uansett. :D

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

problemet er at jeg har luft til de grader bak. kan nesten stappe hue inn der nå. selv om den er senka 40. derfor jeg skal slenge den ned på 60. da blir det helt fint. mere en det er umulig å kjøre med uansett. :D

Jeg har 80 mm senka jeg. Så lenge bilen er stiv nok. så er det mulig å kjøre den.. kan ikke kjøpe senkesett på mobilsentrum.no akkuratt da vil det jo gå til helvete.

Kjører på Gule Koni og Jamex fjærer

G60 leppa mi skraper nedi bare over store fartsdumper.. aldri hørt den gå nedi ved å kjøre på vanlige veier.

straffen for å senke den så mye er vel at du må gjøre mer med hjulbuene for å få på større felger.

1.jpg

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider