Frogg_Frost Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 hva synes dere om morettelykter? jeg synes de er så harry jeg men de er litt "sinte" å da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gompie Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 morettelykter kommer litt an på hva slags styling du har, med f.eks RS styling så syns jeg det ser helt teit og stygt ut men med combat styling så ser det ganske bra ut, men det er jo bare mitt syn på det, ( men jeg ville nok ikke hatt morette lykter selv for å si det sånn) Siter --------------------------------------------------- 1996 Mondeo 4x4 CLX strøken 2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Jeg har aldri helt hatt sansen for dem, men smaken er som baken, den er delt. Personlig liker jeg bare å ha noen lyktelister. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 enig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg