Morten_A Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 [/img] Noen som veit pris osv osv? eller har vert borti denne før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Det er en Blitz dump, som det står. Det er et japansk tuning firma.. Det er antagligvis en dyr dump, så lenge det ikke er en kopi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Det er en Blitz dump, som det står. Det er et japansk tuning firma.. Det er antagligvis en dyr dump, så lenge det ikke er en kopi. Den blei kjøpt i japan også,så det er nokk ikke noe kopi. sinsyk lyd åsså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Kunne tenkt meg og hørt lyden i de ventilene der. Er den høy eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Kunne tenkt meg og hørt lyden i de ventilene der. Er den høy eller? Fungerer sinsykt bra etter 4000..før det slår bare trykke ut i luft filtret.kjører på ca 1bar.men etter 4000 er den ganske høy.Mye høyere en di fleste andre dumpene jeg har hørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 noen som veit hvordan felg dette er da og ca pris nye? (235/40/17) [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Om du mener HVILKEN dump det er,så selges uorginale slike for 750 kr i sweden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg