ford granada Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Har ikke tålmodighet selv nå som jeg nettopp har fått meg photoshop. og vil også se hva andre ville likt at den så ut .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l1th1um Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Bilde? Siter [-] 01` Ford Mondeo 2,0i [x] 99` VW Golf IV 1.6i - Solgt [x] 93` Fiat Uno 1,1iES - Solgt "Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals ... except the weasel." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford granada Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Jeg kan sende bilde i stedet for ikke til å legge ut her :( (Nerdsomjeger) hvis det er mulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Søk så finner du ut hvordan du legger ut bilde. Edit:Her står det forklart hvordan du legger ut bilde. Enkelt og greit:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford granada Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Her er en link til bilde: http://s76.photobucket.com/albums/j17/cozziebOy/?action=view¤t=DSC02657_resize.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyD Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 ekke så mye som skal til.. Siter opel monza 30E saab 9000 t16 2.0 honda civic 1.4i muggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford granada Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Takker...var litt bedre ja!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg