Colli Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Ja, blir veldig bra når jeg blir ferdig! :) Skal ha sleeperlook da! Hehe, men ting tar tid ja... Begynner å bli smålei etter hvert. Skal pushe på nå framover. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Ja, blir veldig bra når jeg blir ferdig! :) Skal ha sleeperlook da! Hehe, men ting tar tid ja... Begynner å bli smålei etter hvert. Skal pushe på nå framover. ja er passe leide eg oxo på all ventinga, men får da tida å få tak i alt eg trenger Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 er det samme parkett som Maxis har eller??? Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Nei, det er bordet mitt! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 RIP dynamoen min! :( På vei hjem fra trening tok hylingen overhånd, lageret i dynamoen sier takk for seg. Jeg gir en god faen, det regner, jeg SKAL hjem. Ca halvveis forsvinner den ene tingen etter den andre. Vindusviskere, anlegget, lys, turteller, til slutt er hele bilen død, uten om motoren som gikk like "bra" som alltid. Veldig kjekt å kjøre i regn og mørke uten viskere eller lys! :) Satser på at jeg får meg en replacement dynamo i dag. Bilen er for øyeblikket i koma! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Fikk tak i en dynamo i dag, så satser på å få byttet i morgen!:) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Da er dynamo byttet, og bilen går. Men fy så lei jeg er av den motoren nå... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Rus tell helvette! :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Da er dynamo byttet, og bilen går. Men fy så lei jeg er av den motoren nå... Så flott da ;) Håper det ikke tar alt for lang tid før motoren er klar nå da :) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Bilde av bakskjermene?:D Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Ja, det kan jeg fikse i morgen tror jeg! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 nei, faen heller. jeg ville heller kjøpt fra triangulars for ca. 600$ inkl fjærer, fremme og bak :P 1000takker :respect Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 For å feire at motorprosjektet tar evigheter, og at vi er 1mnd på overtid allerede, så legger jeg ut bilde av: og Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Vel, noe har skjedd med bilen i dag. Jeg har fått nye bremser, og nye dempere (fjærbein også). Skal legge ut bilde av noe jeg med fronten i dag, men det kommer ikke før i morgen! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 nei så kult::D få bilder a.... Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg