Colli Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Jeg tror jeg går for helt svart med blanke bokstaver og klarlakk! Nå må autosol kjøpes inn snart. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Send det til anodisering istedet;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hvor grovt pussepapir bruker du på toppdekselet? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Grovt nok til å få vekk malingen først, har hatt 4 forskjellige papirer på det. Skal poleres nå. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Grovt nok til å få vekk malingen først, har hatt 4 forskjellige papirer på det. Skal poleres nå. jeg anbefaler deg å kjøpe rondell til polering (drill). det er også et annet stoff enn autosol som kan benyttes, suggen vet mer om det.. jeg brukte autosol selv, med polergarn, da får du ømme fingre. men det er jo en fordel med fingermuskler, om du skal imponere jentene. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Tja, vet ikke om det bør være så mye glattere enn nå hvis det skal lakkeres, Frode sa jo at autosol måtte til + grunning. Men lakken biter vel bedre med litt mer "ruhet". Noen som vet om dyktige folk her i Bergen til en billig penge som kan lakkere det for meg? :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Tja, vet ikke om det bør være så mye glattere enn nå hvis det skal lakkeres, Frode sa jo at autosol måtte til + grunning. Men lakken biter vel bedre med litt mer "ruhet". Noen som vet om dyktige folk her i Bergen til en billig penge som kan lakkere det for meg? :) dyktig og billig går desverre sjeldent hånd i hånd :S men et toppdeksel er ikke så stort da.. så det kan vel ikke koste all verden, om du har gjort grunnarbeidet allerede. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 pulver lakkring er noe av det bedre du kan få gjort.. felger å diverse som blir utsatt for varme osv er greit å få pulver lakkert.. er vertfall ikke dyrt her.. Teli porsgrunn skulle ha 300for 4x felger! + lakk(ca 1500) men da holder det til en del annet Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 For å få ned CO`en kan du prøve å tanke 98 oktan blyfri, hvis ikke du allerede tanker dette...ellers ser jeg at svenskene heller det de kaller for k-mart sprit på tanken for å få ned co`en...vet ikke akkurat hva dette er da men kan jo undersøke litt på TPC forumet, masse topicer om dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Kan justere CO-en på gasseren også tror jeg, men takk for tipset! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Jepp det kan du, men syns eg leste at skruen var knekt...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Du har lest helt rett, men det er bare jeg som "tuller"! CO-skruen sitter visst under gasseren min, jeg trodde CO-skruen var den oppe på innsuget. Det var visst tomgangsreg. Så da kan den justeres likevel! :) Håper det går greit å få dette fikset da, kjipt om jeg blir avskiltet pga for høy CO. hehe Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Åh hehe ja den sitter under gasseren, en 10-mm hvis jeg ikke husker feil? ;) lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Du har sikkert rett! Hvor i Bergen holder du til? Rånings på Nesttun av og til eller? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Holder til på apeltun..nja svært lite råning på meg, var "før i tiden" det:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg