Gå til innhold

Colli: 240GL

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

• Svar 472
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grovt nok til å få vekk malingen først, har hatt 4 forskjellige papirer på det. Skal poleres nå.

jeg anbefaler deg å kjøpe rondell til polering (drill).

det er også et annet stoff enn autosol som kan benyttes, suggen vet mer om det..

jeg brukte autosol selv, med polergarn, da får du ømme fingre. men det er jo en fordel med fingermuskler, om du skal imponere jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vet ikke om det bør være så mye glattere enn nå hvis det skal lakkeres, Frode sa jo at autosol måtte til + grunning. Men lakken biter vel bedre med litt mer "ruhet". Noen som vet om dyktige folk her i Bergen til en billig penge som kan lakkere det for meg? :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vet ikke om det bør være så mye glattere enn nå hvis det skal lakkeres, Frode sa jo at autosol måtte til + grunning. Men lakken biter vel bedre med litt mer "ruhet". Noen som vet om dyktige folk her i Bergen til en billig penge som kan lakkere det for meg? :)

dyktig og billig går desverre sjeldent hånd i hånd :S

men et toppdeksel er ikke så stort da.. så det kan vel ikke koste all verden, om du har gjort grunnarbeidet allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har lest helt rett, men det er bare jeg som "tuller"! CO-skruen sitter visst under gasseren min, jeg trodde CO-skruen var den oppe på innsuget. Det var visst tomgangsreg. Så da kan den justeres likevel! :) Håper det går greit å få dette fikset da, kjipt om jeg blir avskiltet pga for høy CO. hehe

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider