Gå til innhold

Colli: 240GL

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

Toppdeksel er sendt til lakking nå! :) Skal få meg jobb, så blir dette prosjektet bra. Må skifte bremseslanger på ene siden framme, slipe frontrute og fikse CO, så er den godkjent i 2 år til. Da kan vi legge mer penger i den... :D

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 472
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, skal gjøre det i morgen. Det ligger i bilen nå, sammen med 25 kg kalippere. Hehe! Bilen flyter over av bremserør+slanger i baksetet, masse verktøy og dritt. Bruker nok 3 liter på milen til og fra skolen i morgen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal gjøre det i morgen. Det ligger i bilen nå, sammen med 25 kg kalippere. Hehe! Bilen flyter over av bremserør+slanger i baksetet, masse verktøy og dritt. Bruker nok 3 liter på milen til og fra skolen i morgen ja.

hehe..ja.

du får nok den feteste anti-vridningspatenten.

det var min plan å bruke den til det før, men så mekket jo SOV en custom til meg.

jeg merker jeg må bytte min med polyforinger.

du kan jo forsåvidt montere den der uten foringer, om du ikke bryr deg om støy/vibrasjoner. fjæren/demperne vil jo ta unna en del..

bare husk å komprimer på rett side :P (h.s)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det! Kan hende det blir noe mer pes enn forventet der også. Kjøper forresten NY frontrute, brukt blir for dumt. Så hvis det ordner seg og jeg får fingen ut ang. bremseslanger, så blir det godkjenning, men da eier ikke jeg ett øre til bilen etterpå. Så da må vi spare på nytt til jeg får råd til motorbyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrevet av volvo 245T:

ellers ser jeg at svenskene heller det de kaller for k-mart sprit på tanken for å få ned co`en...vet ikke akkurat hva dette er da

K-sprit = kondensfjerner

En deciliter aceton på tanken er også et CO-trix;)

Lykke til med etterkontroll hvis du ikke har hatt den allerede!

Jeg må inn på mandag jeg..blah

Lenke til kommentar
Del på andre sider