Gå til innhold

Colli: 240GL

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

• Svar 472
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det fikser vi vel denne uken her! :) Men da må Mjelde kjøre meg ut til deg i så fall, jeg har ikke råd til å kjøre min egen bil ut. Hehe! Eller hvis du har flyttet jobblokasjon, så kan jeg komme dit. Husker vi den M8x100 nå? Jeg er dritlei hylelyden, lukter svidd gummi fra reimen inne i bilen av og til også. Så snur alle seg når jeg ragger forbi også! :( Hehe! Det er nok ikke pga bilen er pen.

Men nå vet jeg jo hvor mye penger jeg må ut med, så da kan vi handle. Du får ikke de 1000,- før jobben er gjort. Men senkesettet kan du få! Så fikser det denne uken. :D

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fikser vi vel denne uken her! :) Men da må Mjelde kjøre meg ut til deg i så fall, jeg har ikke råd til å kjøre min egen bil ut. Hehe! Eller hvis du har flyttet jobblokasjon, så kan jeg komme dit. Husker vi den M8x100 nå? Jeg er dritlei hylelyden, lukter svidd gummi fra reimen inne i bilen av og til også. Så snur alle seg når jeg ragger forbi også! :( Hehe! Det er nok ikke pga bilen er pen.

Men nå vet jeg jo hvor mye penger jeg må ut med, så da kan vi handle. Du får ikke de 1000,- før jobben er gjort. Men senkesettet kan du få! Så fikser det denne uken. :D

vi kan ta å kjøre ut i morgen, om du vil..

jeg har jo deler som skal inn i 780'en.

ps. du har glemt å gi meg creds for det jeg smuglet med til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Olav Alexander Mjelde som smuglet inn en New Car Wunderbaum fra Sverige til meg. Jeg har ikke funnet denne på noen bensinstasjoner, så jeg ble utrolig glad da han kom med den til meg! Tuuuusen takk Olav! ;)

Jeg får nok ikke senkesettet før tidligst fredag da... Men nå må jeg nesten komme meg ut i godbilen, har eksamen i nynorsk nå! :( Sparer opp gryn til prosjektet mitt nå, clutch er forresten på vei. Så mangler jeg bare deler for 10k , så kan vi bygge litt motor på min. Men trenger jo 12k til for at det skal godkjennes, tror ikke hjulene mine holder mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fikset reimene på bilen, hehe... Endelig kan jeg høre motoren gå og musikken jeg hører på. Gud hvor lett det er å utsette noe i over 1 mnd, i hvert fall når det tar 5 min å fikse det. Handling til ny motor pågår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider