Colli Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Slitasje... kunne ikke slipes!!! :( Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 når kommer senkesettetmitt??? Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Det fikser vi vel denne uken her! :) Men da må Mjelde kjøre meg ut til deg i så fall, jeg har ikke råd til å kjøre min egen bil ut. Hehe! Eller hvis du har flyttet jobblokasjon, så kan jeg komme dit. Husker vi den M8x100 nå? Jeg er dritlei hylelyden, lukter svidd gummi fra reimen inne i bilen av og til også. Så snur alle seg når jeg ragger forbi også! :( Hehe! Det er nok ikke pga bilen er pen. Men nå vet jeg jo hvor mye penger jeg må ut med, så da kan vi handle. Du får ikke de 1000,- før jobben er gjort. Men senkesettet kan du få! Så fikser det denne uken. :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Det fikser vi vel denne uken her! :) Men da må Mjelde kjøre meg ut til deg i så fall, jeg har ikke råd til å kjøre min egen bil ut. Hehe! Eller hvis du har flyttet jobblokasjon, så kan jeg komme dit. Husker vi den M8x100 nå? Jeg er dritlei hylelyden, lukter svidd gummi fra reimen inne i bilen av og til også. Så snur alle seg når jeg ragger forbi også! :( Hehe! Det er nok ikke pga bilen er pen. Men nå vet jeg jo hvor mye penger jeg må ut med, så da kan vi handle. Du får ikke de 1000,- før jobben er gjort. Men senkesettet kan du få! Så fikser det denne uken. :D vi kan ta å kjøre ut i morgen, om du vil.. jeg har jo deler som skal inn i 780'en. ps. du har glemt å gi meg creds for det jeg smuglet med til deg. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Takk til Olav Alexander Mjelde som smuglet inn en New Car Wunderbaum fra Sverige til meg. Jeg har ikke funnet denne på noen bensinstasjoner, så jeg ble utrolig glad da han kom med den til meg! Tuuuusen takk Olav! ;) Jeg får nok ikke senkesettet før tidligst fredag da... Men nå må jeg nesten komme meg ut i godbilen, har eksamen i nynorsk nå! :( Sparer opp gryn til prosjektet mitt nå, clutch er forresten på vei. Så mangler jeg bare deler for 10k , så kan vi bygge litt motor på min. Men trenger jo 12k til for at det skal godkjennes, tror ikke hjulene mine holder mål. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 new car selges på bilextra:) Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Fett Emil, fett! Takk for tipset, prøvde Lone, men neida!!! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 240r Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Heavy ombygging. ny Wunderbaum. blir bra detta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Ja, tror da det! :D Hehe... Det skal bli bedre da, må bare få inn litt penger i kassen skjønner du. Koster å drive med bil, som du sikkert vet. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 en wunderbaum.. må jo minst være 1 liter bensin det da :P Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 ja, har sånn ca 12 liter bensin i speilet nå! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Heavy ombygging. ny Wunderbaum. blir bra detta Tror ikke du forsto den jeg Colli:) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Tror ikke du forsto den jeg Colli:) hehe Jo, jeg tror jeg forstod den. Kanskje du som ikke forstod at jeg forstod den, vet han ref. til wunderbaumen. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Da har vi fikset reimene på bilen, hehe... Endelig kan jeg høre motoren gå og musikken jeg hører på. Gud hvor lett det er å utsette noe i over 1 mnd, i hvert fall når det tar 5 min å fikse det. Handling til ny motor pågår. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Forresten, har fått meg ny frontrute også! :D:D:D:D Nei, gamle typen, må være oldschool. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg