Colli Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hehe, jeg måtte på etterkontroll da, hvis du har fulgt med i tråden her! :) Kan bla noen sider for å finne feilene, hvis du gidder. Men godt med godkjent bil ja, nå skal den vel inn i løpet av året til godkjenning av motorbytte da. :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Øyvind; ikke fått noen papirer enda?? Jeg sendte jo inn 780 papirene etter du sendte inn.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Keine Papir! Så, må kanskje sende inn på nytt. Eller ringe da, og høre! Funker jo det, kan evt. dra ut personlig og få det skrevet. Hvis jeg ikke har fått svar innen jeg har alle deler, så blir det personlig oppmøte hos Satans Vegvesen! Fikk forresten fikset kontrollseddel ang. senking i dag, jeg er nå ikke på klippelisten. Utrolig at jeg slapp å dra ut og vise fjærene igjen. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Det er ikke en b21et du har, du har jo ikke eget uttak for olje til turbo i blokka, og returen har du jo i bunnpanna, og den skulle også ha vert i blokka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Er det ikke en b21et? Hva er det for noe da? :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 det står på blokka, over der fordeleren sitter stikker det ut en liten firkant, skal stå på den, gjorde det på min b21et iallfall. Kan jo alltids være en b21a med 21et innmat da, ikke vet jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hehe, det stemmer nok bra. Olje til turbo er i blokken jo, men returen går til bunnpanne som du helt rett har observert. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Olje ut til turbo på en b21 et er ca mellom de to frost pluggene på midten av blokka. så hvis det er det hullet nært oljefiltret du snakker om så er det til oljetrykksbryter, men det funker helt fint å hente ut oljen der, gjør det selv på min 230 fb med ettermontert turbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ok! Vi får se hva som blir gjort. Ble bekymret for at det er b21a innmat, da skal ikke jeg ha den motoren der. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Skjer ikke så mye her nå, må få innmaten bekreftet + penger i kassen! Noen som vil sponse meg? Kan evt. gi meg 3" JT til turbo... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Da kom toppdeksel fra lakk! Det var så jævlig blankt at blitzen tar helt av. Skal prøve å få litt mindre blizt og mer naturlig lys neste gang! :) Uansett, smakebit! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 grisefett... Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Det der var bare helt sykt fint!;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Ble kjempe fint det ;) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbhovl Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 det der ser jo helt kanon ut;) Grattis... Tørr jeg å spørre om hva du betalte?:D hehe. ja når du har fått i motoren blir du vel bare stående å pusse og gnikke på det der, hehe;) Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg