Gå til innhold

Colli: 240GL

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

• Svar 472
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg betalte ikke en shit! Yter tjenester til hverandre (ikke seksuelle Olav), så begge vinner på det. Det som ser så sykt ut på det bildet er rundt bokstavenee, ser ut som om jeg har gullramme rundt, det er dessverre ikke tilfellet, men men. Det ble i hvert fall bedre enn den røde, slitte drittet som stod på. (Bla en del sider og forstå hva jeg mener).

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte ikke en shit! Yter tjenester til hverandre (ikke seksuelle Olav), så begge vinner på det. Det som ser så sykt ut på det bildet er rundt bokstavenee, ser ut som om jeg har gullramme rundt, det er dessverre ikke tilfellet, men men. Det ble i hvert fall bedre enn den røde, slitte drittet som stod på. (Bla en del sider og forstå hva jeg mener).

ja, du må sende PM til han som gav deg pes for det sølvlakkede toppdekselet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Nei, det gjør ikke det. Jeg gidder ikke skru, jeg gidder ikke kjøpe deler, jeg gidder ikke kontakte VOLVO eller BT og jeg gidder faktisk ikke skrive hva som skjer en gang! :P Uten om at jeg snart bestiller meg nye baklykter.

jeg trodde du skulle prioritere motor?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du huske at pengene strømmer veldig fint inn framover, jeg får nok i overkant av 7000,- denne uken, og så kommer det 4000,- hver uke framover. Så tror det skal gå greit! ;)

Du skylder christine peng da, siden hun ikke har fått klemmer på lenge!

ps. du er vel med å se på den 240'en, om de får tak i fyren?

tror jeg stikker ut å kobler remote på forsterkeren jeg slengte fra meg i bagasjen for lenge siden.. evnt. bare tar jeg lakkrens :P lekte litt med lakkrens i går, gode resultater. (turtle wax, heavy paint et eller annet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skylder christine peng da, siden hun ikke har fått klemmer på lenge!

ps. du er vel med å se på den 240'en, om de får tak i fyren?

tror jeg stikker ut å kobler remote på forsterkeren jeg slengte fra meg i bagasjen for lenge siden.. evnt. bare tar jeg lakkrens :P lekte litt med lakkrens i går, gode resultater. (turtle wax, heavy paint et eller annet).

Jeg deler ikke ut klemmer, det vet du. Deler ikke ut penger i stedet for klemmer heller, nå vet du det.

Joda, var jo med jeg. Kaster blårøyk på bilen din! :D Bilen var ikke så fin som den så ut til! "litt rust" Hehe! Men, men... Skal jeg få ræven i gir ang. motor kanskje?

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider