DaButcher Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 ble fett dette ja :-) må høre hva han skal ha for å lakke deqkselet mitt også.. two-tone, da jeg har plastdeksel på min motor. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Jeg betalte ikke en shit! Yter tjenester til hverandre (ikke seksuelle Olav), så begge vinner på det. Det som ser så sykt ut på det bildet er rundt bokstavenee, ser ut som om jeg har gullramme rundt, det er dessverre ikke tilfellet, men men. Det ble i hvert fall bedre enn den røde, slitte drittet som stod på. (Bla en del sider og forstå hva jeg mener). Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Jeg betalte ikke en shit! Yter tjenester til hverandre (ikke seksuelle Olav), så begge vinner på det. Det som ser så sykt ut på det bildet er rundt bokstavenee, ser ut som om jeg har gullramme rundt, det er dessverre ikke tilfellet, men men. Det ble i hvert fall bedre enn den røde, slitte drittet som stod på. (Bla en del sider og forstå hva jeg mener). ja, du må sende PM til han som gav deg pes for det sølvlakkede toppdekselet. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 ja, du må sende PM til han som gav deg pes for det sølvlakkede toppdekselet. Han som gav meg pes, du mener DE som gav meg pes? Hehe! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Kan Statens Vegvesen sende meg det brevet? Ligger det ikke i postkassen i morgen, så tar jeg turen ut dit og får tillatelse til å skifte. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Hei, MR. Ø. Les denne tråden, 343,7hk og 519nm i b21et Hilsen, MR.O. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 *opp* Skjer det noe nytt, Øyvind? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Nei, det gjør ikke det. Jeg gidder ikke skru, jeg gidder ikke kjøpe deler, jeg gidder ikke kontakte VOLVO eller BT og jeg gidder faktisk ikke skrive hva som skjer en gang! :P Uten om at jeg snart bestiller meg nye baklykter. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Nei, det gjør ikke det. Jeg gidder ikke skru, jeg gidder ikke kjøpe deler, jeg gidder ikke kontakte VOLVO eller BT og jeg gidder faktisk ikke skrive hva som skjer en gang! :P Uten om at jeg snart bestiller meg nye baklykter. jeg trodde du skulle prioritere motor?!?!? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Nå må du huske at pengene strømmer veldig fint inn framover, jeg får nok i overkant av 7000,- denne uken, og så kommer det 4000,- hver uke framover. Så tror det skal gå greit! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Nå må du huske at pengene strømmer veldig fint inn framover, jeg får nok i overkant av 7000,- denne uken, og så kommer det 4000,- hver uke framover. Så tror det skal gå greit! ;) Du skylder christine peng da, siden hun ikke har fått klemmer på lenge! ps. du er vel med å se på den 240'en, om de får tak i fyren? tror jeg stikker ut å kobler remote på forsterkeren jeg slengte fra meg i bagasjen for lenge siden.. evnt. bare tar jeg lakkrens :P lekte litt med lakkrens i går, gode resultater. (turtle wax, heavy paint et eller annet). Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Du skylder christine peng da, siden hun ikke har fått klemmer på lenge!ps. du er vel med å se på den 240'en, om de får tak i fyren? tror jeg stikker ut å kobler remote på forsterkeren jeg slengte fra meg i bagasjen for lenge siden.. evnt. bare tar jeg lakkrens :P lekte litt med lakkrens i går, gode resultater. (turtle wax, heavy paint et eller annet). Jeg deler ikke ut klemmer, det vet du. Deler ikke ut penger i stedet for klemmer heller, nå vet du det. Joda, var jo med jeg. Kaster blårøyk på bilen din! :D Bilen var ikke så fin som den så ut til! "litt rust" Hehe! Men, men... Skal jeg få ræven i gir ang. motor kanskje? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 kanskje det ja.... er ikke lenge igjen mr Ø.... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Fikk en pakke i posten i dag! Så da ble det litt "mekking"! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 pent.. husk å prøv det med blinken bak da Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg