Colli Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 pent.. husk å prøv det med blinken bak da Skal gjøre det en dag ja! Har jo vært på EU-kontroll, så burde gå fint. Trodde ikke det skulle være med pærer og alt med lyktene, men det var det visst! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 grattis med nye blinkers! foltt Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 se her ja.. så litt bedre ut dette ja :) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Så fint det ble :D Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Så fint det ble :D nå begynner bilen å kle sjåføren... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 ja ,dette kledde du Øyvind.... så nå må chixene i bergen passe seg... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 ja ,dette kledde du Øyvind.... så nå må chixene i bergen passe seg... ja, jeg har låst de inne på soverommet mitt. ellers, liker kebabtrallesjåførene lysene så bra, at de sladder etter mr. ø. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 ja, jeg har låst de inne på soverommet mitt.ellers, liker kebabtrallesjåførene lysene så bra, at de sladder etter mr. ø. nåååh ,helt Lexus-look-a-like er de nå ikke ,men håper han har limt de fast med Sika eller lignende... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Hehe, ja... Fikk en tralle etter meg i Fyllingsdalen, skikkelig god fart bak meg med hjulspinn og sladd, kontrer etter meg i full fart og bremser ca 2 meter bak bilen min... Hadde tatt seg ut om han knuste lyktene på jomfruturen... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Gjorde et kupp i dag! :) Kjøpte refleksplate til bilen min "ny i eske", aldri vært montert før. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Gratulerer! du må legge ut bilde av bilen når du får montert den;) Edit: fant jo ut at du hadde bilde av bilen med reff. plate på sist side Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Gratulerer! du må legge ut bilde av bilen når du får montert den;)Edit: fant jo ut at du hadde bilde av bilen med reff. plate på sist side vi :respect deg, hr. refleksplate. Blir bra dette mr. colli, så snart du får kranglet litt mer med de offentlige svinene.. (myself excluded) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Fin tralla di Colli! :) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Takk takk! Har jo hatt refleksplate hele tiden da, men den er ikke strøken, så ville ha en ny en. Det betyr (om jeg tar meg tid til å demontere den gamle skikkelig) at den er til salgs om en liten stund. DaButcher: Ja, faen heller. Du hørte jo Aremme hvor mye trøbbel han fikk, jeg får sikkert ikke godkjent en dritt. Så må vi bytte tilbake til b230a. Hehe! Jeg skal prøve å ringe i dag, eller i morgen. Ellers håper jeg pakken fra Pedersens ankommer, det gjør Olaven også. Vi venter på litt deler. For min del: Pakninger til motoren, så jeg får skrudd den sammen igjen. Får se om jeg gidder å skru litt i dag. Er så jævlig lat for tiden! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 240r Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Godkjenning er vel ikke noe stress? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg