Gå til innhold

Colli: 240GL

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

• Svar 472
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har tips til hvordan jeg kan få litt mer krutt i bilen min da?

eneste "økonomisk forsvarlige" måte, er nok å bytte hele motoren.

b230e, b230f, b230et, b230ft, elns..

spørs på målet ditt ang. effekt, hvor mye penger du vil bruke, hvor mye bensin du vil bruke, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min er fikset, av noe som ikke en gang kan kalles hobbymekaniker! ;) Den går i hvert fall, så nå kan jeg komme litt videre med den. Kan ta noen bilder senere av interiøret. Har dessverre usselt med penger for tiden, så får ikke gjort noe spennende med den. Den ser jo ganske ok ut fra før da! :) God helg alle sammen!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min er fikset, av noe som ikke en gang kan kalles hobbymekaniker! ;) Den går i hvert fall, så nå kan jeg komme litt videre med den. Kan ta noen bilder senere av interiøret. Har dessverre usselt med penger for tiden, så får ikke gjort noe spennende med den. Den ser jo ganske ok ut fra før da! :) God helg alle sammen!

Det var bra å høre du fikk orden på kjerren igjen :-)

Ps. det er ikke volvo skjermblinkers du har. regner med det er noe bilextra elns.

Ellers, så jo bilen din veldig bra ut.

begynner du på bremsene i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg venter til i morgen med bremsene, vil ha lys i noen timer + god tid på meg! :) Kan hende skivene er sveiset fast siden de er såpass gamle. Har ikke bukk heller, så blir jekk og farlig skruing! :D My style... Kjerren din var skikkelig artig i hvert fall, skulle ønske jeg hadde såpass med penger til å gjøre noe mer med min, men den går i hvert fall.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider