Colli Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Skal ut og ta noen bilder nå, kjøpte nye dekk og bare spylte bilen, så den ser kanskje "ok" ut nå! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Noen som har tips til hvordan jeg kan få litt mer krutt i bilen min da? eneste "økonomisk forsvarlige" måte, er nok å bytte hele motoren. b230e, b230f, b230et, b230ft, elns.. spørs på målet ditt ang. effekt, hvor mye penger du vil bruke, hvor mye bensin du vil bruke, etc. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Wow!Ser jeg S 60/S 80 osv. sideblink,eller er det øynene mine det er noe galt med? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 fin den her :-) ser du har renault "splitter". Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Wow!Ser jeg S 60/S 80 osv. sideblink,eller er det øynene mine det er noe galt med? Kan meget godt hende det er det, jeg vet ikke! :) De er ganske lekre i hvert fall. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 fin den her :-)ser du har renault "splitter". Takk! :) Svar meg på den krisetråden da. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 skulle bare smelt på hvite blinkers bak også,det er sjefs Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 skulle bare smelt på hvite blinkers bak også,det er sjefs Det liker vel ikke biltilsynet så godt.... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Det liker vel ikke biltilsynet så godt.... så lenge de er e-merkede og du har orange pærer, skal det ikke være noe å si på. du kan for sikkerhetsskyld søke. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Tror ikke de liker mine røde blinkers, tror faktisk de er litt for rød til at de liker de. Jeg vil ha start på bilen min nå! :( Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Kommer bilder fra interiøret i dag, hvis jeg får bilen til å starte, ellers gidder jeg ikke! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Bilen min er fikset, av noe som ikke en gang kan kalles hobbymekaniker! ;) Den går i hvert fall, så nå kan jeg komme litt videre med den. Kan ta noen bilder senere av interiøret. Har dessverre usselt med penger for tiden, så får ikke gjort noe spennende med den. Den ser jo ganske ok ut fra før da! :) God helg alle sammen! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Bilen min er fikset, av noe som ikke en gang kan kalles hobbymekaniker! ;) Den går i hvert fall, så nå kan jeg komme litt videre med den. Kan ta noen bilder senere av interiøret. Har dessverre usselt med penger for tiden, så får ikke gjort noe spennende med den. Den ser jo ganske ok ut fra før da! :) God helg alle sammen! Det var bra å høre du fikk orden på kjerren igjen :-) Ps. det er ikke volvo skjermblinkers du har. regner med det er noe bilextra elns. Ellers, så jo bilen din veldig bra ut. begynner du på bremsene i dag da? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Tror jeg venter til i morgen med bremsene, vil ha lys i noen timer + god tid på meg! :) Kan hende skivene er sveiset fast siden de er såpass gamle. Har ikke bukk heller, så blir jekk og farlig skruing! :D My style... Kjerren din var skikkelig artig i hvert fall, skulle ønske jeg hadde såpass med penger til å gjøre noe mer med min, men den går i hvert fall. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg