Gå til innhold

Colli: 240GL

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

• Svar 472
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaja, mr.c..

Gjett hvem som sitter ved siden av 4stk bilsteins, nye, ubesudlet??

Det er meg det! :D Du likte nok bilen jeg kom kjørende i i dag ja... Grombilen! Faen så jævlig (sorry språket) å kjøre den bilen på vått. FWD, 165 dekk og masse hester!!! Spinner og understyrer jo hele tiden. Livsfarlig! Hehe!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, må vente på masse andre deler. Har absolutt ikke tid til å skru for tiden heller, så det må nok vente! :) Kan hende jeg kjøper meg noe enda heftigere også da.... Hehe! ;) Du får vente og se min venn.

Lite råning på meg for tiden! Det må snart gjøres noe med, men begynner å bli lei av Nesttun nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, må vente på masse andre deler. Har absolutt ikke tid til å skru for tiden heller, så det må nok vente! :) Kan hende jeg kjøper meg noe enda heftigere også da.... Hehe! ;) Du får vente og se min venn.

Lite råning på meg for tiden! Det må snart gjøres noe med, men begynner å bli lei av Nesttun nå.

Skal du ikke montere i dag?? :shake

Du får begynne å råne på Os da ;)

Mvh Christine :)

http://www.bergen-gatebilklubb.no

T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531

240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crhistine, pass deg... Jeg har jo ikke tid til å sitte i ro mer enn max 10 min, hvordan skal jeg da klare å skru? ;) Nå må jeg faktisk legge meg igjen, hersens møkkakropp og hode! :(

Råning på Os blir uaktuelt inntil videre. Hehe! Bilen har godt av å stå i ro så mye som den gjør nå. Kjører ca 1 mil hver dag. Til og fra jobb... Det holder slik den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide å legge fram en liten plan for bilen min nå da.

Motor: B230a med defekt toppakning (siden jeg fikk bilen) skal byttes ut så fort som det lar seg gjøre. Har en b23et på gang, med t3/t4 hybrid turbo, 530 topp, nyrenovert som skal inn. Bilder fra bygging kommer når bygging starter! ;) Til godkjenning stiller jeg vel med ca 200hk, så får vi se hvor vi lander etter godkjenning.

Drivverk: Tja, har en m47 nå, den knuser jeg vel lett, så må finne noe annet. Som kjent så koster dette penger, så det må vente litt.

Understell: Nye gule koni bak og foran, 45mm senkefjærer, nye fjærbein kommer om ikke så veeeeldig lenge! Har også kjøpt meg nye bærekuler!

Bremser: Kjøpt nye kalippere bak, originale og alt nytt av skiver og klosser. JEG HATER BILTEMA SKIVER!!! Rister i hjel, så gleder meg til å få skikkelige bremser.

Der var vel det! Pics kommer vel i løpet uken, i hvert fall noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider