volvo v40 t4 Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Nice :D Ble jo veldig bra det da ;) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbhovl Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 ja steike... det der ble bra vettu;) blir jo en drøm etter du har byttet skiver, klosser og kalippere;) Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Blir ikke en drøm, men jeg blir kvitt marerittet jeg har nå! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 nice work... nå må vi bare lufte bilen min en av dagene... ps. på biltema så jeg noe du skulle hatt: luftavfukter.. kunne hatt den i hattehyllen din? :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Tror ikke tørr luft er noe hals og ørebetennelsen min liker så godt da. Jeg så noe på bilen min du skulle hatt, L A K K! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 mye krangling på dere ja:) dabutch: utstiller du bilene dine på ved siden av yrkeskolen eller? så grei ut den samlingen din:P Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 mye krangling på dere ja:) dabutch: utstiller du bilene dine på ved siden av yrkeskolen eller? så grei ut den samlingen din:P Du vet, når to eller flere mennesker er forelsket, så later de ofte som de krangler. Hehe! :) Jeg SKAL se deg på Eikås 10. september Emil, med bil og på banen. Få med deg Helge, Fraggel og den gjengen der også da. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Tenkte det kunne være på tide med litt bilder av tingene som vi har nå. Først ut har vi utgangspunktet: Så har vi da flett nye M-råder, lettet 100 gram per stk! :) Turbo kan være kjekt å ha! Hva er klokken? Dump av type TurboXS Flere bilder fra byggingen kommer etter hvert som ting blir satt sammen! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 grise digg... du må bare sette igang å montere! har ikke tid til å sitte på bilforumet no! hehe Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 grise digg... du må bare sette igang å montere! har ikke tid til å sitte på bilforumet no! hehe Hehe, kommer mer etter hvert vet du. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Mens jeg er i gang, kan jeg legge ut litt OT bilder jeg tok i dag! :) NB! DETTE ER IKKE MINE DELER! Slik skal IKKE en råde se ut!!! Snakket noen om coilovers? :D Helt grei størrelse på denne turboen da! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 dabutch: utstiller du bilene dine på ved siden av yrkeskolen eller? så grei ut den samlingen din:P Jeg sa opp jobben i kommunen.. Har nå klart å somle meg ut av den kommunale arbeidsstilen, så nå er jeg en rimelig kreativ programmerer igjen :P mr.c.: ja, gleder meg til det velter røyk ut av ene hjulbuen din..... får håpe det kommer snart!! hehe.. ps. hvor er bildet når jeg poserer på panseret mitt? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hehe! ;) Vi får se på det du, skal jo beholde lappen også. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Gromme saker dette her gode mann! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Jeg sa opp jobben i kommunen..Har nå klart å somle meg ut av den kommunale arbeidsstilen, så nå er jeg en rimelig kreativ programmerer igjen :P mr.c.: ja, gleder meg til det velter røyk ut av ene hjulbuen din..... får håpe det kommer snart!! hehe.. ps. hvor er bildet når jeg poserer på panseret mitt? hvilken etasje er jobben i da? kjører forbi hver dag ,og alle bilene står der.... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg