Gå til innhold

Colli: 240GL

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

• Svar 472
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor i Bergen bor du? :)

Først må den få godkjent senkingen innen 8. mars og EU-godkjenning i mai. Blir dyrt nok bare det! Ellers blir det vel litt småfiks her og der, men noe jeg trenger råd/tips til er tomgangsskruen på innsuget. Den er knekt, så jeg får ikke stilt tomgangen, vet du om noe jeg kan gjøre uten om å bytte hele innsuget?

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Bergen bor du? :)

Først må den få godkjent senkingen innen 8. mars og EU-godkjenning i mai. Blir dyrt nok bare det! Ellers blir det vel litt småfiks her og der, men noe jeg trenger råd/tips til er tomgangsskruen på innsuget. Den er knekt, så jeg får ikke stilt tomgangen, vet du om noe jeg kan gjøre uten om å bytte hele innsuget?

bor på minde..

vet kanskje om en som har innsug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor på minde..

vet kanskje om en som har innsug

Jeg bor på Nordås, så er ikke så alt for langt herfra. Vi må jo få til et Volvo/240-treff i Bergen på våren da! :) Skal ned på CI Service en av dagene og kjøpe meg dekk, kjører på dønn ulovlige slicks nå. Ble litt glatt, så lar bilen stå så lenge snøen daler.

Tomgangen ligger på ca 400 i startfasen og rundt 600 på varm. Den motoren jeg har bør vel ligge på 900 i følge håndbøkene. Så du mener jeg bør skifte hele innsuget ja, jeg eier ikke penger for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Nordås, så er ikke så alt for langt herfra. Vi må jo få til et Volvo/240-treff i Bergen på våren da! :) Skal ned på CI Service en av dagene og kjøpe meg dekk, kjører på dønn ulovlige slicks nå. Ble litt glatt, så lar bilen stå så lenge snøen daler.

Tomgangen ligger på ca 400 i startfasen og rundt 600 på varm. Den motoren jeg har bør vel ligge på 900 i følge håndbøkene. Så du mener jeg bør skifte hele innsuget ja, jeg eier ikke penger for tiden.

om han har det, er det nok "hamburgerpris".. nesten gratis..

ps. kjenner du jørgen k.? kjører en blå 245 tic..

han har vel jp sommerfelger..

det begynner heldigvis å bygge seg opp litt volvoer i bergen også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om han har det, er det nok "hamburgerpris".. nesten gratis..

ps. kjenner du jørgen k.? kjører en blå 245 tic..

han har vel jp sommerfelger..

det begynner heldigvis å bygge seg opp litt volvoer i bergen også :-)

Kjenner ikke så mange med Volvo dessverre! Har du msn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider