Per-Henrik Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 altid kult med en ny volvo eier. :cab hvist at du skal ha mere effekt lønner det seg å bytte motor. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Jepp, har forstått det nå, og det gidder jeg ikke! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Tror jeg venter til i morgen med bremsene, vil ha lys i noen timer + god tid på meg! :) Kan hende skivene er sveiset fast siden de er såpass gamle. Har ikke bukk heller, så blir jekk og farlig skruing! :D My style... Kjerren din var skikkelig artig i hvert fall, skulle ønske jeg hadde såpass med penger til å gjøre noe mer med min, men den går i hvert fall. hehe, takk.. kostet en del $$$ å bygge dem om ja :P men den er noe helt annet enn 240 å kjøre, selv om jeg liker å kjøre 240.. Du bør ikke ha noe problemer å få av skivene, om du har skrallesett, en hammer, etc. pass på å ha rødsprit til å vaske nye skivene med, da de er smurt inn med olje(!). Videre, må du vaske av evnt. drit du får på skiver/klosser under montering. kobberpasta/antiskrikebelegg kan du jo legge bak klosser, om du får plass :P husk å henge opp caliper i fjæren når du har skrudd den av, så du ikke ødelegger bremsesko. jeg tror du skal få dette fint til... Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Jada, får det nok til, men kan du svare meg på en liten ting ang. fjærene mine. Hvor på fjærene står det nr. de på BT skal se, jeg må vaske det fram slik at de ikke tar mer av enn nødvendig der ute! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 :wonder hoppa over side 2 jeg Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hehe, det går fint! :) Var ikke ment som noe kritisk altså, bare ville gi beskjed om at jeg har forstått at det er eneste måten. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Skal få somlet meg til å ta bilder av interiøret en dag, men må lade kameraet først og rydde bilen! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hehe, går tid før jeg får gjort ting her. Har vært litt kødd med bilen nå. Må på godkjenning med senkesettet, og måtte kjøpe nytt. Hjulstilling kan bli et problem også, ting er ikke som de skal være. Men i hvert fall, nytt senkesett monteres vel til uken og forhåpentligvis blir det hjulstilling også, slik at BT blir fornøyd. Noen som har kalipper h.b. til salgs (Girling)? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Jeg har visst ikke tatt bilder enda! :) Hehe, bilen ble forøvrig godkjent med senkesettet på fredag, så det er ute av verden. Det ble nye fjærer da, så kostet litt. Så nå er det EU-kontroll før jeg kan slappe av. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 kjenner han som hadde bilen for ca 1 år siden. han bytta den merkelig nok ut for en Honda Civic. Bilen er jo veldig bra med tanke på rust ja. og det er S80/V70 blinkers ja. fyren jobber på Frydenbø(volvo) Ble vasket stort sett hver dag så lenge han hadde den. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Det har vært inne en eier etter ham også. Jeg kjenner en som jobber sammen med han på Frydenbø. Ja, tror han var snill med bilen. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 De nye fjærene mine! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 hvilket merke på fjærene? samt pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Lesjøfors, kostet vel 1500,- inkl frakt fra Pedersens Racing. Er samme fjærer jeg skal selge (de gamle), som da folk kan kjøpe for 400,- + frakt. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Lesjøfors, kostet vel 1500,- inkl frakt fra Pedersens Racing. Er samme fjærer jeg skal selge (de gamle), som da folk kan kjøpe for 400,- + frakt. ok,skal kjøpe til min nå skjønner du.lang leveringstid da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg