Gå til innhold

Colli: 240GL

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

• Svar 472
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fint å se at varmluftpistolen min funker!!

Ellers, det som er gjort med fronten, før vs. etter:

Lakkerte "rom" ved reflektor, matt sort..

Fjernet lykteviskerarmer

Bilen ble lavere med koni vs. oljedempere

Nye skilt

"Polerte" fangere

tror jeg husker alt?

edit:

emblem er på ja!!

Haha, det eneste jeg så var emblemet som var på plass! Godt noen gjør det riktige, og viser at de kjører riktig bil! Skulle nesten hatt en egen klubb, vi som skjønner det. :fatality:

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det eneste jeg så var emblemet som var på plass! Godt noen gjør det riktige, og viser at de kjører riktig bil! Skulle nesten hatt en egen klubb, vi som skjønner det. :fatality:

Olav ser jo meg nesten hver dag, og vet hva jeg spiser til frokost, så skulle vel ikke være vanskelig for ham å liste opp! ;)

Ja, emblem må til. Må ikke emblem til, så må det i hvert fall ikke være søkk i grillen som det var på min. Syns det ble mye finere med emblemet på jeg! Skal vel ut og jobbe når jeg har klart å stå opp nå! ;)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under tør jeg ikke tenke på før til neste år, da jeg ikke har bruksbil! ;) Noe du heller ikke har. Så jeg tror vi kuler litt med under, hehe! :) Ja, men du vet jo hvor jeg skal snylte plass nå. Så hiver vi ut setene og teppene en fredag ettermiddag, så har vi hele helgen til å jobbe som faen.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...