Colli Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 "det-vi-ikke-snakker-om" snakker vi ikke om! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Fint å se at varmluftpistolen min funker!! Ellers, det som er gjort med fronten, før vs. etter: Lakkerte "rom" ved reflektor, matt sort.. Fjernet lykteviskerarmer Bilen ble lavere med koni vs. oljedempere Nye skilt "Polerte" fangere tror jeg husker alt? edit: emblem er på ja!! Haha, det eneste jeg så var emblemet som var på plass! Godt noen gjør det riktige, og viser at de kjører riktig bil! Skulle nesten hatt en egen klubb, vi som skjønner det. :fatality: Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Haha, det eneste jeg så var emblemet som var på plass! Godt noen gjør det riktige, og viser at de kjører riktig bil! Skulle nesten hatt en egen klubb, vi som skjønner det. :fatality: Olav ser jo meg nesten hver dag, og vet hva jeg spiser til frokost, så skulle vel ikke være vanskelig for ham å liste opp! ;) Ja, emblem må til. Må ikke emblem til, så må det i hvert fall ikke være søkk i grillen som det var på min. Syns det ble mye finere med emblemet på jeg! Skal vel ut og jobbe når jeg har klart å stå opp nå! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Kan hende jeg rusler ut og pusler litt med bilen nå... men er så dau i dag! :( Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Fikk vasket og skurt bort litt lim i dag da + masse silikon og drit baki der! :) Begynner å komme seg, men finner litt rust som må bort da... Uansett, her kommer noen bilder! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Går fremover dette!! Vi følger med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Yes, ser bra ut dette :-) Vi må komme oss inn i en garasje, så vi kan strippe begge bilene våre skikkelig... Hadde kanskje vært fint å skrapt vekk gammel techtyl under også? hmm. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Under tør jeg ikke tenke på før til neste år, da jeg ikke har bruksbil! ;) Noe du heller ikke har. Så jeg tror vi kuler litt med under, hehe! :) Ja, men du vet jo hvor jeg skal snylte plass nå. Så hiver vi ut setene og teppene en fredag ettermiddag, så har vi hele helgen til å jobbe som faen. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 nei, rust er ikke et fenomen desverre:( det er bare sån det er.. du får komme til meg så vi føår duppa den;) Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Ja, det blir jo litt langt å reise, og jeg har ikke bil eller garasje til det! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Det går framover ja! :) Husk å ta masse bilder! Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Ting tar tid, og det er ikke min skyld! Er ikke jeg som skrur! Skal prøve å ta masse bilder. Håper vi kan se en noe ferdig motor i neste uke, men tviler. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Heftig prosjekt! Kom med fler bilder ettersom ting kommer fremmover! (leste hele tråden nå, meget fin tråd!:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Takker for det! Er masse spam og off topic her da, hehe. Lite som har skjedd egentlig! Dessverre, men det er ikke min skyld at folk er så forbanna trege. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg