Gå til innhold

Colli: 240GL

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

• Svar 472
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for det! Er masse spam og off topic her da, hehe. Lite som har skjedd egentlig! Dessverre, men det er ikke min skyld at folk er så forbanna trege.

spam og offtopic? :O:O:O hmm, ser ut som noen har offtopic'et en del i min tråd :hvaskjera

men, ja.. vi får se neste uke, om den er klar da.

han har jo (nok engang) sagt at den skal være klar innen helgen.

får satse på at ikke boris yeltzin ville ha toppen, for å porte den noen kommaplasser feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, da har jeg endelig fått gjort noe... Motoren tar jo sin tid, så da putler jeg med andre ting...

Før pussing:

IMG_1125.jpg

IMG_1124.jpg

Pussingen glemte jeg å ta bilder av da, men tok noen under lakk! :)

IMG_1153.jpg

IMG_1154.jpg

IMG_1155.jpg

IMG_1156.jpg

IMG_1157.jpg

IMG_1158.jpg

IMG_1159.jpg

IMG_1160.jpg

IMG_1161.jpg

IMG_1162.jpg

IMG_1163.jpg

IMG_1164.jpg

Jeg glemte å ta når jeg hadde malt på siste dose også, så det siste bildet forteller IKKE hvordan jeg forlot bilen. Klarlakk kommer på senere! Ikke klag på arbeidet heller da, er første gang jeg lakkerer noe på en bil, og jeg stod UTE!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg litt oppgitt her! Noen har vært borti lakken på bilen min før jeg fikk klarlakket, og ja... Da vet mange hva som skjer! :P Så nå må jeg pusse bort rundt det området, og lakke med base på nytt. Så skal det klarlakkes og pusses!

Så utrolig kjedelig da. :( Når jeg kjøpte bilen min var den helt strøken og du vet jo hvordan den ser ut i lakken nå :( Folk bryr seg ikke i det hele tatt om andre sine biler...

Mvh Christine :)

http://www.bergen-gatebilklubb.no

T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531

240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så jeg får noen timer til med pussing og faenskap nå. Dessuten er det ikke noe kult å lakke i 5 grader! :P Skal nok bli et ok resultatet når jeg er ferdig, men akkurat nå ser de helt jævlige ut. Hehe! :) Kan i hvert fall bruke bilen, det er det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3k for å lakke to bakskjermer er jo billi vis det er et profft lakkverksted.. betalte 3500 for å lakke bakfanger på en A4 pga noen riper.. å ble sjokk strøkent :)

Meen d finnes mange som ikke kan lakkering i det hele tatt! har vel prøvd 5stk her i fjorden å kun en som er griseflink..

Bmwen min står te lakkering nå av fronten å det er nesten 20 lapper :( men er forsikringsak da :)

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det viser seg at det blir helt jævlig, så spanderer jeg noen kroner på å sende den på lakkverksted! Nekter å tro at 3k er pris på alle steder! ;)

Hvem er det som har gitt deg denne prisen.... KJenner til en del lakkerer her i byn... så eg bare lurer... viss det er for begge bakskjermene så syns jeg dette var en bra pris....

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svart vel å merke! :) Hvis du syns det er en bra pris, så er det vel kanskje det. Det som jeg tenker på er at en hellakkering koster gjerne 10-15 lapper, og da syns jeg 3 lapper for litt plukk på bakskjermene er dyrt. Det er ikke hele bakskjermen en gang. Men ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider