Gå til innhold

Colli: 240GL

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

• Svar 472
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er svart vel å merke! :) Hvis du syns det er en bra pris, så er det vel kanskje det. Det som jeg tenker på er at en hellakkering koster gjerne 10-15 lapper, og da syns jeg 3 lapper for litt plukk på bakskjermene er dyrt. Det er ikke hele bakskjermen en gang. Men ja! :)

Hvem har du vert hos da...? Gjør lakkerer hele jobben.. Eller må du selv matte. Vel eg betaler svart 2500 Vært år for å lakkere front fangeren min.Det og er svart. men da matter han og han gjør alt arbeidet. Selv betalte jeg 15000 for hel lakkering. Det var med Plast sveising av front fangeren. Sparkling. Selv hadde jeg gjørt grov sparkling og fjærnet hullene etter listene. og demontering og montering hadde jeg selv gjort. Vel og med god hjelp fra venner.

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkerer gjør vel hele jobben tenker jeg! :) Men nok mas og tjas om det, jeg prøver å få det til selv, og funker ikke det, så setter jeg arbeidet bort. Har vel skrevet at jeg vil hellakkere til neste år uansett. Nå er det jo uansett snart vinter... Hehe! :) Men er greit at bilen ser noenlunde ut da!

Motorprosjektet har jeg bare glemt nå, det skjer jo så lite der, og stadig nye problemer... Det får bli ferdig når det blir ferdig...

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...
IMG_0883.jpg

Til de som har PM`et meg om frontleppen min, her er et bedre bilde...

fått tak i den frontleppa? orginalt?

-Mercedes 230 E, Subaru 4x4

Volvo 240 GL,Bmw 325i Cab,Mercedes Benz 300 Diesel,Volvo 740 GL,

Volvo 244 DL,Volvo 245 DL,Bmw 320i M-teck ,Bmw 318,Nissan King cab,Suzuki sj413,Honda Civic

Lenke til kommentar
Del på andre sider