Colli Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Hehe, tok et par dager! :) http://www.pedersens-racing.no/bil/ Veldig god service og hyggelige folk. Har du tenkt til å godkjenne det hos Biltilsynet da? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Hehe, tok et par dager! :) http://www.pedersens-racing.no/bil/ Veldig god service og hyggelige folk. Har du tenkt til å godkjenne det hos Biltilsynet da? skal på bt ja,bilen er import så den må dit uansett.skal godkjenne senking ,ratt og felger i samme slengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Ok, da kan du ikke kjøpe mine gamle. Hvor i landet er du fra? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Ok, da kan du ikke kjøpe mine gamle. Hvor i landet er du fra? Trøndelag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Ok! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Tok noen nye bilder i dag, siden bilen ikke ville gå skikkelig. Da måtte panseret opp, og jeg har funnet årsaken! :) Pluggkabel som er dårlig, slik at den ikke klikker seg på en av pluggene. Så nå er det ut på handletur. Uansett, her er bildene! Først motorrommet! Så int. foran Bak Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 :bump Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Er jo helt lik min jo! samme farge både utvendig å innvendig! har også R-Sport trekk:) Sorry for OT, men er det noen som har makan R-Sport trekk til venstre foran tilsalgs?? mitt er utslitt:( MvH Petter`n! Siter Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:) x - Volvo 240 GL x - Volvo 240 DL, ble TIC x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing) x - Volvo 740 GLE automat (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Kødder du?! Har du helt lik?! :D Konge det da... Har du hengerfeste også? Samme sideblink som meg? B230a? osv? hehe Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Har lakket toppdeksel og eksosmanifold nå, ble ikke helt fornøyd nei! knock Før: Etter: Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 lyst på r sport trekket ditt, jeg har blått men lyst på grått! =( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Det er helt nytt! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Fin bil det der,samme R-Sport trekk som æ har:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Møkkamotor i fin bil! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Har lakket toppdeksel og eksosmanifold nå, ble ikke helt fornøyd nei! knock Før: Etter: Rent var det værtfall her! har dere sett mitt har dere kasta opp, får vel ta meg en motor vask jeg også her en dag:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg