Colli Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 I morgen braker det løs! Eu-kontroll... Noen som tør å tippe hvor mye dette vil koste meg?! Hehe! ;) Jeg tipper 5000,-! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BloOdHaRrY 242eigar Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 vææær so snill å ikkje kjøp eiker colli... violin Siter volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;) volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død volvo 940/s90 - my blue pearl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hm, hva får jeg av deg om jeg ikke kjøper det da? Syns Eiker er fett jeg, selv om liksom "alle" har det... Kan godt kjøpe noe annet, men finner jo ikke noe fett. Må være kant på volvofelger... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hm, hva får jeg av deg om jeg ikke kjøper det da? Syns Eiker er fett jeg, selv om liksom "alle" har det... Kan godt kjøpe noe annet, men finner jo ikke noe fett. Må være kant på volvofelger... Du, Øyvind... du glemte volvo power team skjorte!! skal fikse deg bilder av mine muligens nye felger. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hm, hva får jeg av deg om jeg ikke kjøper det da? Syns Eiker er fett jeg, selv om liksom "alle" har det... Kan godt kjøpe noe annet, men finner jo ikke noe fett. Må være kant på volvofelger... Støtter deg på Eiker, ja. Eventuelt Brock B1, men du ser jo såklart selv. Skal iallefall smekke Eiker på min når jeg får penger. :) Utrolig fin bil du har forresten! :thumb Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Takk for det Straydog, skal bli bedre da... Men må få den godkjent før jeg hiver mer penger i den! Var på EU i dag nemlig! Her er feil/mangler: 2 Farlige sprekker i bremseslange foran begge sider (oisann, best å skifte) 2 Slitt frontvindu (kan vel slipes for en ok sum) 1 Baklys - feil antall venstre (kanskje en ledning som har hoppet av) 1 Skiltlys - mangler venstre (det gjør jeg faen ikke, bare litt skittent glass) 2 CO>4,5% eller utenfor fabrikantens verdiområde (den var 7,00) Så er litt å henge fingrene i, men stort sett bare bagateller. Eneste som bekymrer meg er CO-en, tror toppakningen min er dårlig + en liten eksoslekkasje. Tror dere at det er nok å fikse dette for å få den under 4,5%? Vil ikke legge ut mye på motoren nå, siden den skal ut om en måned eller to. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Var jo ikke så alt for gale dette her. Frontruten får du vel dekket på forsikringen, så da er det vel co-en som er det verste. Men det kan du vel muligens stille selv. Feilen ligger vel med luft og bensin blandingen. De finner sikkert mer feil på min i morgen... Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Vet ikke helt det med CO-en... Skruen på innsuget er knekt, så får ikke justert der! Har en defekt toppakning da, samt noe eksoslekkasje. Vet ikke om det hjelper på CO-en, det kan vel noen andre svare meg på! :) Neida, går sikkert fint med din i morgen... De blir så imponert over bremsene dine!:D Hehe! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Toppdekselet på motoren min så jo veldig bra ut! Så nå er det under oppussing! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Veldig pen bil. Bare gleder meg til jeg får bila mi istand og kan cruise mer enn det jeg kan nå. Vet ikke om noen som skal kvitte seg med en gulkork forgasser? Har en stromberg i min(B23A). Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Du, min venn... som posten har ødelagt livet til! hehe! Jeg har snart en gulkork til overs, skal jo hive ut 230a-en, og den er det Pierburg gasser på! :) Men hadde kanskje planer om å selge deler/komplett motor, men det ser vi. Bilen er ikke så pen nå lengre, noen bulker her og der... Når jeg får meg jobb skal det bli sparkling + lakk! :) Da blir den fin, og så skal jeg fikse hvite blink bak. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Glemte nye felger! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Enda mer pussing, kommer seg nå! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Blir jo kjempe flott dette :) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 stakkars mann med støvallergi... hvordan skal dette ende... blir det blankt med klarlakk eller skal du ha en eller annen kanarifarge på dekselet?:popcorn Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg