Colli Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Halla! Nytt medlem her, så tenkte jeg skulle slenge ut mitt lille nykjøpte gull! :) Kommer flere og bedre bilder etter hvert! Det er en 86-mod 240 GL med B230A, manuell kasse og Pierburg forgasser! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Grattis med volvo! har du fremtidige planer for bilen? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Hvor i Bergen bor du? :) Først må den få godkjent senkingen innen 8. mars og EU-godkjenning i mai. Blir dyrt nok bare det! Ellers blir det vel litt småfiks her og der, men noe jeg trenger råd/tips til er tomgangsskruen på innsuget. Den er knekt, så jeg får ikke stilt tomgangen, vet du om noe jeg kan gjøre uten om å bytte hele innsuget? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Hvor i Bergen bor du? :) Først må den få godkjent senkingen innen 8. mars og EU-godkjenning i mai. Blir dyrt nok bare det! Ellers blir det vel litt småfiks her og der, men noe jeg trenger råd/tips til er tomgangsskruen på innsuget. Den er knekt, så jeg får ikke stilt tomgangen, vet du om noe jeg kan gjøre uten om å bytte hele innsuget? bor på minde.. vet kanskje om en som har innsug Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Fin bil!Gidder du å legge ut litt flere bilder av vogna? :) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Fin bil!Gidder du å legge ut litt flere bilder av vogna? :) Kan gjøre det når jeg får vasket den, når snøen forsvinner og jeg har batteri på kameraet! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 bor på minde..vet kanskje om en som har innsug Jeg bor på Nordås, så er ikke så alt for langt herfra. Vi må jo få til et Volvo/240-treff i Bergen på våren da! :) Skal ned på CI Service en av dagene og kjøpe meg dekk, kjører på dønn ulovlige slicks nå. Ble litt glatt, så lar bilen stå så lenge snøen daler. Tomgangen ligger på ca 400 i startfasen og rundt 600 på varm. Den motoren jeg har bør vel ligge på 900 i følge håndbøkene. Så du mener jeg bør skifte hele innsuget ja, jeg eier ikke penger for tiden. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 hei.. grattis.. ser ryddig ut den :) Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Jeg bor på Nordås, så er ikke så alt for langt herfra. Vi må jo få til et Volvo/240-treff i Bergen på våren da! :) Skal ned på CI Service en av dagene og kjøpe meg dekk, kjører på dønn ulovlige slicks nå. Ble litt glatt, så lar bilen stå så lenge snøen daler. Tomgangen ligger på ca 400 i startfasen og rundt 600 på varm. Den motoren jeg har bør vel ligge på 900 i følge håndbøkene. Så du mener jeg bør skifte hele innsuget ja, jeg eier ikke penger for tiden. om han har det, er det nok "hamburgerpris".. nesten gratis.. ps. kjenner du jørgen k.? kjører en blå 245 tic.. han har vel jp sommerfelger.. det begynner heldigvis å bygge seg opp litt volvoer i bergen også :-) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 om han har det, er det nok "hamburgerpris".. nesten gratis..ps. kjenner du jørgen k.? kjører en blå 245 tic.. han har vel jp sommerfelger.. det begynner heldigvis å bygge seg opp litt volvoer i bergen også :-) Kjenner ikke så mange med Volvo dessverre! Har du msn? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 hei.. grattis.. ser ryddig ut den :) Takk takk! For å nevne det er jeg ikke noe god til å skru, så dere må tilgi meg for dumme spørsmål om de skal dette ut! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Kjenner ikke så mange med Volvo dessverre! Har du msn? ja.. olav-x alfakrøll volvo-power.net Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Pen bil =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Pen bil =) Ser ganske grei ut ja! :) Skal få tatt nye bilder så fort som mulig. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Noen som har tips til hvordan jeg kan få litt mer krutt i bilen min da? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg