MercFreak Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 fikk inn litt endringer i vognkortet i dag :) godkjent uten anmerkining, kan ikke si at det er annet enn hyggelig jeg :) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 klarer jo ikke lese hva om står - nesten Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 detta er bare kontroll sedelen, nytt vognkort kommer i posten om en uke eller no.. godkjent senka, felger og turbo+intecooler (ja, dem skreiv fakitsk intercooler) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo power Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 såg døm ette no spesiellt ner du ha bytta motor? tenke på um d æ rotot i ledningan onde dashbordet, at allt æ orntle festa ol.? kor my kosta godkjenninga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 såg døm ette no spesiellt ner du ha bytta motor? tenke på um d æ rotot i ledningan onde dashbordet, at allt æ orntle festa ol.? kor my kosta godkjenninga? 550kr nei dem kikka ikke etter ledninger og sånt, dem var faktisk veldig hyggelige, var 3 karer som kikka på bilen, de 2 eldste kara måtte prøve bilen en runde rundt bygget, så dem slædda rundt bygget, heheh har absolut ikke no negativt og si om detta, hadde søkt om og bygge om bilen og hatt kontakt med dem i lengre tid også, så detta var bare fryd og velstand ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Grattis! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Sendte du søknad til hovedkontoret, eller til det du skulle vise bilen på? Hadde du en fast kontaktperson? Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 550kr godkjenninga koster vel ikke noe, er vel gebyr for å få nytt vognkort du betalte? Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 godkjenninga koster vel ikke noe, er vel gebyr for å få nytt vognkort du betalte? nei, 550 kr for kontroll Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 550 for visning, ingenting for vognkort. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 ']Sendte du søknad til hovedkontoret' date=' eller til det du skulle vise bilen på? Hadde du en fast kontaktperson?[/quote'] søknad ble levert til oslo, har hatt en fast person og forholde meg til der.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 oki... husker bare jeg betalte 550kr i kassen når jeg fikk levert midlertidig vognkort jeg så... Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 GRATTIS :thumb Vist noen trenger noe kopi av godkjenninger har jeg en del. godkjenning av 97mod FT opp til 220hk,senkesett,ratt og 7,5 235/40/17 dekker tror jeg det var. Noen ganger kan det være en fordel å ha andre eksempler på hva som er godkjent for volvo.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg