Gå til innhold

Tuneren lagrer ikke instillinger

Ranger emnet

Ezo

Anbefalte innlegg

Bytta fra orginal kasett/radio spiller i passaten først til pioneer spiller, hver gang jeg tente bilen, så måtte jeg slå den på manuellt, og stille inn radiokanaler hver gang... Selv om jeg lagra favoritter, forsvant disse...

Trodde først det bare var spilleren, solgte den, og kjøpte en Sony spiller...

Akkurat samme problem, den vil ikke spille cd fra der jeg slutta, radiokanaler resettes osv... På denne VET jeg at det skal gå, fordi den har en klokke, og jeg vet ikke om så jævlig mange klokker som må stilles før den brukes hver gang...

Noen som har en ide om hva det kan være... Jeg brukte orginal ISO kontakter, uten å modifisere dem... Kan det ha noe med saken å gjøre? Spilleren får heller ingen ekstra strøm, annet enn orginal ISO saken...

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde samme problem med min engang...

iso-kontaktens gule ledning leverte ikke strøm.. den skal gi litt strøm (memory) som gjør at innstillinger og sånt huskes på...

jeg la opp en ny ledning rett fra batteri til memory kabelen på spilleren, dette gjorde så jeg også kan bruke cdspilleren uten å skru på tenninga.

- 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX

x 1992 Opel Vectra A 1.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytt om rød å gul ledning på den kabelklasa som kommer fra spilleren.altså rød på gul å gul på rød.tipper du blir kvitt problemet...

Bjørn

Bytta disse to nå, og nå funker den fett! takk skal dere ha!

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider