jørn bergflødt Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Har kjøpt meg nye skiver til S3'n på Ebay! Fikk en kjempe pris på ventilerte/hulla/slissa skiver fra Zimmermann! Og nå lurer jeg på åssen klosser jeg skal gå for på disse?? 1.Jeg driver aldri m bane kjøring! 2.Jeg kjøpte disse skivene kun for syns/utseende! Så da er det strengt tatt nødvendig og koste på type (Green Stuff/EBC) klosser. Merker men stor forskjell på effekten kontra vanlige org klosser? Veit de støver mindre da, og det er jo en ting å ta m i betrakningene! Men har vaske mani, så bilen blir vasket OFTE! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Bruk samme type klosser du! Muligt dem blir litt fortere slitt en med vanlig blanke skiver, men hva betaler man ikkje for utseendes skyld! :driving Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg