carwasher Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 hei. vi holder på å bygge hus hjemme. så så jeg att vi brukte "flytende" gips til å "sparkle" igjenn hullet til pipa ved siden av veggen. så da lurte jeg på. er ikke det temmelig greit å fylle en kasse halveis med denne gipsen og så presse tingen man vil støype oppi og så får man en form ? :) Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Ja hvorfor ikke. Du kan jo bare ta en mini test først. Jeg ser for meg at det blir en del pussing. Ta en mini test først. Ikke verre enn det :) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Ja hvorfor ikke.Du kan jo bare ta en mini test først. Jeg ser for meg at det blir en del pussing. Ta en mini test først. Ikke verre enn det :) jupp :) må prøve dette ass :P men blir sikekrt litt mere mot sommeren :) mye greiere å jobbe med slikt da :) Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars'n Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Hmm.. hørtes ikke så dumt ut det der.. Vet du va den gipsmassen heter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Gipsmasse (seriøst) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 du vil ikke få perfekt finish så du vil trolig nok trolig måtte finpusse forma...min mening er vel at det er 10 ganger lettere å legge på godt med formvoks og bare legge et tynt lag med glasfiber på det du skal kopiere...da løsner det lett og man kan forsterke formen etterpå... Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg