Gå til innhold

til dere som bruker mitt upload script

Ranger emnet

Breisladdern

Anbefalte innlegg

Jeg har som noen veit en liten gratis tjeneste for bildehosting (se link i sig)

I det siste har trafikken på linja mi tatt seg opp betraktelig, jeg tar det positivt og tolker det slik at folk liker det jeg tilbyr.Beklager dette, men dere får hva dere betaler for.

Her har dere en log for hvor mye data som blir linket til fra bilforumet (og andre steder som linker til bilder fra min server)

LINK: http://pyrabel.net/eksternt/upload/hotlinklog.php

For å browse alle bildene folk har uploadet gå hit:

LINK: http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload/

Pr dags dato er det 2143 bilder der.

Jeg har også vannmerket bildene som blir hotlinket, samt fjernet bilder med str over 1MB (har backup av de hvis det trengs)

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du har gjort for mange av oss her på BF er veldig flott. Du har, uten å be om noe som helst, gitt oss en gratis tjeneste av ren generøsitet.

Dette skal du ha takk for, og vi viser alle forståelse for at du ikke kan øse ut penger i det vide og det brede, for å sponse oss alle!

Øyvind

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ;)

Har faktisk fått inn hele 10$ i donasjoner, men det koster meg litt mer enn som så..

Uansett, jeg prøver i en overgangsperiode å slette bilder av eldre dato, dvs jeg tar backup og brenner ut på dvd slik at fokl for sende meg en mail og be om en kopi hvis de skulle trenge bildene sine..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er stor etterspørsel etter bilde opplastnings plasser, kan jeg sikkert slenge opp en sånn løsning hos meg 6/6 linje og 40gb til rådighet på serveren, men jeg gidder ikke og lage scriptet hmmmmmmmmm (jaja jeg vet at det ikke tregner og ta mer en 3 min og lage, men jeg gidder ikke) zzzz

så hvis noen sender et scipt setter jeg det gladlig opp:)

Audi A4 Avant 1.6 1997 - Familiebil

Hyundai Elantra 1.6 2002 - Langtids Prosjekt

*Chrysler Stratus 2.0 1997 - Konebil (Spiker)

*Mitsubishi Lancer 1.5 gli 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, nei serveren er online, burde kansje sagt at kimsa.net ikke ligger på min server, prøv rolvsoy.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok det.

Det finnes 100 vis av steder man kan laste opp bilder lett og gratis, http://suprfile.com/ er jo også ett alternativ som ikke krever reg. Men den har "limit" på 1MB.

Anyway, slenger opp en slik løsining jeg hvis det er interessen melder seg.

må yte litt for alle de fine prosjektene og gode "howto"-ene som er her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...