vwgolf2 Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 du har ikke ett bilde av eff.anlegget axion ? har dtm jeg og... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by vwgolf2 du har ikke ett bilde av eff.anlegget axion ? har dtm jeg og... :) Bilde av effektanlegget på bilen? eller bare bilde ab selve eff. annlegget??? http://www.autospar.no/znet_performance_TU251010-x.htm her er bilde.. men kan sikkert legge ut ett bilde.. men har bilde hjemme.. er på jobb nå Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by AXi0N Mellompotte ja.. men jeg snakker om ett helt eksosanlegg her med DTM endestykke... Jammen les hva jeg skriver da mann!!! Røret du kjøpte, kostet ikke det 490 spenn? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by SpeedWell Jammen les hva jeg skriver da mann!!! Røret du kjøpte, kostet ikke det 490 spenn? Jo mitt kosta 490.. og du sitter å sier at du får det for 420 kr.. greit nok at det er supersprint.. det eneste med det røret er at det er grovere dim ja... Men det jeg ikke skjønner er at du synes det er merkverdig å komme med at du sparer 70 spenn for å kjøpe ditt... 70 spenn er ikke store forskjellen:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 70 spenn er ikke store forskjellen. Poenget mitt var at opplegget fra Autospar faktisk var dyrere. Supersprint er jo et kjent merke, og de leverer bra anlegg med god passform. (Og Rustfritt?) Nå vet jeg ikke hva slags Merke Autospar selger, men antar det er no billig greier. Siden du betalte 1500 for bakpotta.. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Originally posted by SpeedWell 70 spenn er ikke store forskjellen. Poenget mitt var at opplegget fra Autospar faktisk var dyrere. Supersprint er jo et kjent merke, og de leverer bra anlegg med god passform. (Og Rustfritt?) Nå vet jeg ikke hva slags Merke Autospar selger, men antar det er no billig greier. Siden du betalte 1500 for bakpotta.. Greit nok at det er billigere det røret. og at det er supersprint. Men kan du si meg prisen på endestykket.. det er nok litt dyrere. Jeg var ikke ute etter supersprint. jeg var ute etter ett billig ett. Jeg ser jo annonser hele tiden på biler.. Supersprint eff. anlegg 10.000 kr.... hmm.. litt forskjell det fra 2.000 kr. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 joda.. forskjell.. men så varer supersprint lenger.. pluss at det er avstemt til bilen Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Bakpotta koster vel rundt 3-4000. Hva jeg betalte er noe helt annet. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 bestillte effektrør sett idag jeg også! til min 1,8l! hadde bakre potta fra før som sagt... men hvor mye mer lyd vil dette gi når jeg fjerner den midtre lyddemperen? vil jeg merke noe særlig forskjell i det hele tatt??? tenker på lyden...tror nok ikke den blir no sprekere alikevel,,, :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Det blir stor forskjell på lyden. Fra brum brum til mer rally preget låt vil jeg mene. :) Legger ut et lite klipp av Projekt-Rust's GL. GTI potte og Supersprint erst. rør. http://213.184.217.124/rustGL.avi Og min, Supersprint hele veien. http://213.184.217.124/speedGL.avi Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 høres fett ut! :D gleder meg til jeg mottar rørene! sendte mail og bestillte av autospar idag, men har ikke fått noen tilbakemelding enda.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v joda.. forskjell.. men så varer supersprint lenger.. pluss at det er avstemt til bilen Hvis du mener avstemt, som i at det er støpt til golf 2,.. så var også det jeg kjøpte til Golf 2.. riktig passform Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by SpeedWell Det blir stor forskjell på lyden. Fra brum brum til mer rally preget låt vil jeg mene. :) Hørte på klippene, grei lyd det.. Men må innrømme at mitt var nok litt mer kvassere.. litt mer rally lyd... Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by AXi0N Hvis du mener avstemt, som i at det er støpt til golf 2,.. så var også det jeg kjøpte til Golf 2.. riktig passform Nope..mener som i laget til bilen.. altså med stor sannsynlighet tilpasset den enkelte bils motor (eller tilpasste 1.6/1.8/16v). noe jeg tviler på at autospar sitt.. for all del.. autospar har mye bra. handler derifra sjøl.. men et EFFEKTanlegg trur jeg ikke dem selger.. lydanlegg eller et som gir litt bedre respons kanskje.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by AXi0N Originally posted by SpeedWell Det blir stor forskjell på lyden. Fra brum brum til mer rally preget låt vil jeg mene. :) Hørte på klippene, grei lyd det.. Men må innrømme at mitt var nok litt mer kvassere.. litt mer rally lyd... Klippet av min lyver litt, lyden er noe helt annet under pådrag. I 2gir i nedoverbakke som på klippet uten noe særlig motorbelastning hører jeg ikke forskjell på 2org potter+Supersprint kontra kun Supersprint. Men, med pådrag, bånn gass og turtall over 3.. da overdøver eksosen sub'en min! Jeg ble litt frustrert til å begynne med, men har tilpasset kjørestilen etter bråket. :) Det er bare et dyyypt dyyypt drønn... heftig! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg