vwgolf2 Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 bestillt rør sett fra autospar somsagt..lurer: får jeg med sånn skjøte stykke til det bakerste røret ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 monterte igår...ble kanon fornøyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Originally posted by vwgolf2 monterte igår...ble kanon fornøyd :) Det er bra:) er grisefornøyd selv jeg:) feet lyd Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 mm...mangler bare kon filter nå... :D axion: stod bilen din på parkeringa på utsida av NBS om lørdagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Originally posted by vwgolf2 mm...mangler bare kon filter nå... :D axion: stod bilen din på parkeringa på utsida av NBS om lørdagen? Stod på parkeringa bak det bygget nedenfor NBS der ja... sammen med en svart CRX 91. mod... også var det en Mitsubitshi 3000 GT der når jeg dro Så du den :) ? Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 jepp :) så den! fin bil ! jeg var vel en av de "få" som var så heldige og slippe inn med bilen... stod jo fler på utsida enn på innsiden nesten :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by vwgolf2 jepp :) så den! fin bil ! jeg var vel en av de "få" som var så heldige og slippe inn med bilen... stod jo fler på utsida enn på innsiden nesten :D hehe Schtiiilig :) hehe Lucky pig;) ... Har montert GREEN filter på golfen i går:)... det ble bra!!.. Fikk litt grommere lyd.. + litt sånn sugelyd:) hehe Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 var det bare ett sånn filter man skrur oppå forgasseren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by vwgolf2 var det bare ett sånn filter man skrur oppå forgasseren? Nei lagde litt jalla.. kan legge opp bilde:) så skla du få se.. Brukte org, luftfilterboks, tok av det siste delen på luftfilterboksen, Tok ut org. filter. og skrudde det fast og teipet det:)... skal lage bedre.. men har bare laget en midlertidlig løsning.. det fungerer:) Men skal pusse ned motoren å lakke å sånt.. da skal jeg også legge opp rør rett fra forgasser og til GREEN filteret :) legger ut bilde når jeg kommer hjem engang senere i kveld.. er på jobb nå:) snakkes Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Kom hjem Nå.. legger ut ett bilde.. så kan du se: Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Forlenge røret, slik at filteret ligger lenger vekk fra motoren, og lag avskjerming så blir det der bra Axion. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by SpeedWell Forlenge røret, slik at filteret ligger lenger vekk fra motoren, og lag avskjerming så blir det der bra Axion. :) Veit det.. dette er bare midlertidligt:) skal ta bort hele den svarte boksen... sette ett rør rett på gasseren og føre det ned på siden:) Bare få inn noe Cash på konto og ha litt god tid en dag:) så blir det bra:)) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Fikk nettopp på eksosanlegg fra Bilmatriell i Skien, de tilpasser eksosanlegg uansett bil. byttet midtstykke endestykke og sveiset på en DTM -stuss Pris: ca 3600,- inkl arbeid. Synes ikke det var en så gal pris og lyden ble veldig bra =) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Sånn her ble mitt (litt dårlig bilde.. Nokia 7650 :) ) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Det der ligner jo mer på takrenne-deler enn eksosanlegg. :D Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg