projektRUST Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by SpeedWell Det der ligner jo mer på takrenne-deler enn eksosanlegg. :D *kremt* takrenne.. hehe, det har jo hooden mek erfaring med! DTM-Takrenne! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by SpeedWell Det der ligner jo mer på takrenne-deler enn eksosanlegg. :D Kanksje det er det.. men da lager takrenner feet lyd hvertfall... Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 DTM stuss er ikke noe pent, og alle har det. Jeg skal få meg ny stuss på mitt effektanlegg. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by Jonte DTM stuss er ikke noe pent, og alle har det. Jeg skal få meg ny stuss på mitt effektanlegg. helt enig, dtm er like oppbrukt som 90-fangere, og snart audi-dørhåndtak.. osv osv :-) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by projektRUST helt enig, dtm er like oppbrukt som 90-fangere, og snart audi-dørhåndtak.. osv osv :-) Vel.. Golf er rett og slett oppbrukt :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 derfor jeg like golf. det begynner å bli utfordrende..hehe.. blir vel old school/cal look på meg tenker jeg Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Jeg liker DTM jeg. Syns det er finere enn andre ende "rør" som man like kan gjerne kjøpe på CD Cardic og feste med slange klemme rundt original stussen. :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Grunnen til at jeg ikke vil ha dtm er at "alle" har det.. pluss at jeg helst vil ha et rør da.. hehe.. kanskje et 3,5" som er bøyd ned.. sliksom på diselbiler ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg